-24-juli Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er i uke 37 og lur1er på når babyen begynner å synke ned i bekkenet så jeg får litt bedre plass...Har verken plass til mat eller luft:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er i uke 36 og hodet til babyen ligger langt ned i bekkenen nå og er på tur til å feste seg sa legen. Men magen har ikke sunket ned.....! Hun sparker sånn opp mot mellomgulvet mitt at det føles som om jeg har alt langt oppi halsen til tider......hehe!! Jeg lurer også på når det er vanlig at magen synker........??
M@mm@ Mi@ Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Dytter denne, dette lurer jeg og på! Jeg er og i uke 36(+4), magen har overhode ikke synket, og hode ligger ufestet der nede.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hodet festet seg i uke 34 og da ble magen betydelig mindre, og i uke 37 kunne man se at magen hadde sunket litt. Gammelt kjerringråd sier at når magen synker drastisk, henger lavt, da er det toppen en uke til fødsel! Synk mage synk!
nettie med 4 små Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Hodet festet seg i uke 35 (mulig før, men var da JM bekreftet det), og verken samboer eller jeg syns magen har synket noe... Men er vel like individuelt som alt annet
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Min sank i uke 29,er nå i uke 33. nurket hadde ikke beveget seg ned i bekkenet i uke 30,men magen falt nå likevel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå