Listende fleeceteppe Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Føler meg litt lite smart nå men... Har ikke helt "forstått" at magen har vokst ennå, så bumper stadig borti ting. I går var det noe jeg skulle nå tak i, men det var noe i veien. Jeg presset meg inntil dette da, for å komme til, skviste liksom til øverst på magen/under puppene. Er i uke 19 nå, så babyen ligger vel ikke så høyt, men følte liksom at alt ble presset nedover. Ser liksom for meg skrekkbildet av at jenta bllir presset sammen, går dette an?? Har jo kjent jenta inni der etterpå (tror jeg da, er fortsatt litt usikker på noen av sparkene som kommer). Huff, barnemishandling før småen er født...
line_n & sara Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 tenker på det samme som deg når jeg sitter, og bøyer meg fremover for å ta på sko, eller hente noe på gulvet! da må det jo bli ganske trangt der inne! men de ligger vell ganske trygt! så det er vell ikke noe å bekymre seg over ! har forresten morkaka foran, så jeg er faktisk mer redd for den enn babisen!
r r r Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Tror ikke det er noe farlig om magen "skvises" litt til tider. Det skjer vel stadig hos meg også. Sitter ofte godt fremoverbøyd når jeg holder på med ting og skivser magen ned i fanget. Men etterhvert som den lille vokser og trenger plass opplever jeg at han gir beskjed med ilter sparking om det blir for trangt. Minsten gir seg nemlig når jeg retter ryggen og det ikke er så trangt lenger! Så bare kjenn etter de signalene du får fra babyen!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 babyen ligger jo i en pose med vann som demper og tar av for "skvisingen", så tror ikke den føler så mye nei=) går sikkert bra, hvis ikke så kommer nok min baby ut som en flat pannekake med øyne=)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 med en gang jeg kviser noe mot magen får jeg et advarselspark # hold deg unna# liksom.hehe.. nå er jeg i uke 24 så da er bebyen litt større og kan merke godt når jeg har noe inntil magen da. men de har nok plass der inne og er godt beskyttet så tidlig i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Min sier ifra iallefall...H*n liker ikke at jeg ligger på höyre side, DA kommer det advarsler innenfra Tror at de tåler litt, og ettehvert som de blir större "sier" dem ifra hvis det blir ubehagelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå