Gå til innhold

Maxi cosi priori -forovervendt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har dette setet til babyene sine??? Troddde alt måtte være bakovervendt? Vi kjøpte dette setet til storesøster da hun var to, i den tro at det kan være bakovervendt også -men nå som lillebror -8mnd- har vokst ut av sitt sete og swkal liksom overta dette, så ser vi jo at det kan jo ikke være bakovervendt!!! Vi hørte bare på dama i butikken, vi.... :o((( Herregud, hvis vi må kjøpe nytt sete nå, så blir det vårt 5.!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente å spørre om noen har noe bakovervendt/ el begge veier sete å annbefale fra 9 kg.... :o)

Skrevet

Ja, det er kun fremovervendt og bør overhodet ikke brukes til babyen din..! Du har hørt helt rett, barn BØR sitte bakovervendt til de er 3-4 år, helst lenger, så for all del - kjøp nytt sete..! Maxi Cosi har også et sete som kan brukes bakovervendt, Maxi Cosi Mobi..! Jeg vil tro at dere ikke får problemer med å selge Priori-setet (det har gjort det bra i tester og sånn), så kan dere delvis finansiere et nytt sete med salget..! :-) Jeg ville sett på seter som Brio Zento, Britax Two Way Elite, Britax Secura, Maxi Cosi Mobi, Akta Graco Cosmic Comfort, HTS Izi Kid/Combi og Akta Graco Duologic..! Lykke til med valget!

Skrevet

Har et flott sete som kan brukes begge veier, og det varer helt til hun kan sitte på pute. har brukt det siden hun var 3.5 mnd. Problemet er at jeg ikke engang vet hva det heter, kun at det er besafe.Kjøpte det brukt, så fikk ikke med noe bruksanvisning..

Skrevet

Vi har akta graco cosmic.. Kjempe fornøyd! Det kan brukes begge veier, og det varer til 25 kg! Han sitter som en konge i det =)

Skrevet

brio zento kom dritdårlig ut i test hvis jeg husker rett!!

Skrevet

pga. feilmontering, og testet fremovervendt, ikke bakovervendt, ja..! :-) Det gjør det superbra i tester i hele Norden, så det er et kanonbra sete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...