Fabelaktiv Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hehe - ikke se her for her skjer det ikke en DRITT muhahahahaha
mammat2goll Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Dårlig gjort...jeg som trodde att her fann jeg den ultimate listen over ting jeg kunne finne på som var gøy og fikk tiden til å gå!!!
SokkeLaila Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Kjeder meg sånn passe, men nå som Fabel har annonsert klart og tydelig at hun har en obstipasjon på gang, så skjønner jeg at jeg har det ganske bra, allikevel! ..'her skjer det ikke en DRITT'
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 buuhuu, kjeder ræva av meg!!!!!!!!!!! Var hos jordmor netopp, alt hun kunne si var at hode var festa!!Jippi, det må vel feires,haha:-D Er såå rastløøøøs
oktoberjentene;) Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 jaja.. da fikk vi da noe å lese på i ca 2 sek.. tuuuuuuuuuuuusen takk ;o) kjedeeeelig ja...
Fabelaktiv Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2007 hirr hirr.. nja.. er vel ikke potte tett i den enden heller tenker jeg... (ang obstipasjon ) gleder meg at jeg kunne underholde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå