Gå til innhold

Flere som er sinnsykt trøtte........jeg sover


utstyrsdilla13

Anbefalte innlegg

 

Mitt forrige svangerskap var helt annerledes enn dette.

Nå er jeg kvalm døgnet rundt! Og er så lei av å spise........

 

Jeg kan sover 2-3 timer hver formiddag og likevel sove hele natten.Er helt utslitt på kvelden igjen.

 

Flere som har det slik?? Eller som har hatt to forskjellige svangerskap.

Jeg hadde jente sist så nå er det kanskje en gutt siden det er så annerledes? Det slår meg at jeg kanskje er dobbeltkvalm også..... men det er vel kanskje noe alle gravide tenker på....enn om det er to?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

 

Du er ikke alene om å være trøtt. Tror jeg kan sove døgne rundt... Når jeg kommer fra jobb, er jeg bare nødt til å hvile litt, hvis ikke er jeg helt ødelagt. Samboeren min sier jeg ser ut som om jeg er fyllesyk hele tiden :-)) Jeg er heldigvis ikke kvalm, enn så lenge... Har også tenkt tanken på om det er to.... hadde vært morro :-))

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utrolig trøtt.. Er hjemmeværende jeg da, og det er absolutt en fordel nå, for tror ikke jeg hadde fått gjort noe dersom jeg jobba.. Forsøker å stå opp tidlig, men da ender jeg bare opp på sofaen, hehe.. Og er nesten redd for å kjøre bil, redd jeg skal sovne bak rattet.. Håper på mer energi FORT!!

Kvalmen har jeg ikke vært så veldig plaget av, men den kom før helga, og ser ut som om den har tenkt til å bli :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt trøtt trøtt... det eneste jeg tenker på for tiden er SOVE! Sykemeldte meg i går ettersom jeg ikke makter å jobbe akkurat nå. Mitt forrige svangerskap var det ikke i nærheten å være så ille! Denne gangen er det bare helt utrolig slitsomt! Men jeg trøster meg med at det er verd det alt sammen ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken om sykemeldig har slått meg å..... Prøver litt til, så får vi se... Har ikke den mest slitsomme jobben da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også helt utslitt om dagen... noe som er veldig upraktisk siden jeg jobber i barnehage :P Er bare vikar der foreløpig, og har ikke fått noen langvarig kontakt, så jeg MÅ jobbe... hverfall til de har forlenga kontrakten min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde det ikke vert for at jeg har ei lita på 20 mndr her som herjer på, så hadde jeg nok sovet hele dagen jeg. Er så sliten og trøtt for tiden, at så snart hun er i seng om kvelden, så stuper jeg på sofaen og der sovner jeg og sover til det er "leggetid", og så sover jeg hele natta i tillegg. Helt kake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene! Jeg er nå så heldig å være svanger for første gang- så jeg vet lite om hva jeg skal forvente, hva som er normalen osv osv, men er frisk og rask uten om nettopp dette.... "Tornerosesyndromet"...

Sover godt hele natta, står opp like trøtt som da jeg la meg, går på jobb og er søvnig hele dagen, kommer hjem og sover mellom 3 og 4 timer- legger meg utslitt...

Det er visstnok helt normalt, men jeg håper virkelig det går over. Takk og pris for en forståelsesfull mann! hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt hele tiden. SOver også 2-3 timer på dagen, ellers adde jeg ikke fungert. Er forferdelig slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supertrøtt og sliten hele dagen her og. Jobber i bhg og sover i pausen hver dag. Er så trøtt at jeg begynner å grine hvis kjæresten min sier noe "feil" etter jobb. Godt å høre at fler er sånn. Føler meg så lat!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og dupper med hodet på jobben og bare lengter hjem til sofa og seng! Supertrøtt hele tiden.

 

Men i dag er siste dag før ferien, så nå gleder jeg meg utrolig masse til å få hvilt ut! Det blir DIGG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til denne gjengen... Dere som har vært gjennom svangerskap tidligere - var dere like trøtte hele tiden, eller lettet det på et eller annet tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også trøtt hele tiden, kan ikke huske det var så ille sist gang, men det er nå 7 år siden da, så kan jo huske feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg alltid en ettermiddagslur på 1-2 timer og sover like godt til natta. Er også trøtt hele tida og umotivert på jobb.. Men nå er det heldigvis snart ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... dere har det mye værre enn meg i hvertfall... Men trett og sliten er jeg også. Går å gjesper på jobb konstant og sikkelig tung i kroppen. Jobber i barnehage jeg også og det er ikke akkurat plassen å være giddaslaus på. Men jeg sover ikke på dagen, det får jeg ikke til og ikke sover jeg så godt om natta heller, men kanskje det er fordi jeg er overtrøtt?? Det går vel over og det kommer jo noe veldig godt ut av alt dette her da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...