Gå til innhold

Hva skal dere i dag da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sover lillegutt.. Tenkte jeg skulle ta en svisj over gulvet med støvsugeren.. Vaska klær gjør jeg i morra, for da er gubben ferdig med arbeidstøyet..

 

Vet ikke hva det blir til senere..

Skrevet

Sitter på jobben nå. Når jeg er ferdig skal jeg hente guttene i barnehagen, før jeg drar hjem for å stelle til (barsel)treff. Minstemann er 2 år, men vi er en gjeng med jevngamle barn som treffes. Det er veldig trivelig!

 

Skrevet

I dag skal jeg til barnelegen med eldstemann for en sjekk, ellers ingenting.

Skrevet

I dag har jeg gjort alt husarbeidet mens lillemann sov. Nå sover han jammen ennå så jeg koser meg litt ;)

Ellers har vi en del ærend til byen siden vi skal bruke skattepengene til å pusse opp huset vårt. Blir brukt noen penger i dag ja!

Skrevet

Just nu er jeg hjemme med gutten min, han er syk,

men ska på jobb i eftermiddag/kvell, efter samboern har sluttet sitt jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...