Gjest MMJ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Så irriterende, de meldte det drittværet i dag, KUN i dag samboer har fri, og han skulle ha med tulla til dyreparken. Her, 1 time i fra, er det oppholds...
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 hei du,det regner sånn av og til. i sentrum i alle fall.. kjedelig vær ja.. hvor bor du?
Gjest MMJ Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Mandal, men nå regner det her og... Forbaska, den ENE dagen min samboer har fri. Jeg kan ikke ta tulla med i dyreparken pga bekkenløsning, klarer ikke gå så mye
hilham Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Det regner litt i byen ja......Vi bor i utkanten og her regner det masse......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå