Saftsuse 84 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har prøvd en stund nå å bli gravid... Har hatt regelmessig mens den siste tiden. Begynte en stund å tenke på om jeg kunne være gravid, var kvalm og trett og ikke helt i form.. Så kom mensn, men ikke regelmessig som før i det helle tatt.... Da det endelig sluttet å blø, tok det 1,5 dag, så begynte jeg å blø igjen... Normalt? Spontanabort? Eller kjemisk abort eller hva det heter??
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 På besøk fra 2 trimester,kan høres ut som en SA,men vanskelig å si sikkert,en liten trøst er jo at hvis det var det så var det mest sannsynlig noe galt med fosteret. Du vet jo nå også at du kan bli gravid,hvis det var en SA. Jeg har selv hatt en MA i starten av feb,ble gravid i slutten av mars,så etter en abort kan man bli fort gravid igjen,kanskje ikke til stor trøst men. For å stadfeste SA så må du nok til legen,men det kan jo hende at det er vanskelig for ham å fastslå også. Det er jo mange som opplever en kraftig mens eller en litt rar en som ikke tenker over at det kan være en SA. Lykke til uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå