Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 jeg er usikker på om jeg lekker fostervann, har veldig vondt i korsryggen, kan minne om mens smerter, har også noe smerter i magen, det føles også som mensen smerter, men di kommer å går, ikke med fast mellomrom, det er værst om natten, nå har jeg ikke sovet noe siden natt til i går. noen ganger føles det som jeg blir helt nummen i ryggen. å det virker som barnet ligger å trykker på bekken og hoftene, det føles hele tiden som om jeg skal tisse på meg, å hver gang jeg reiser men så er det som om babyn skal dette ut. har hatt uvi under hele svangerskpet, nå er jeg virkelig sliten på dette, for det skaper sterke smerter. å hvor langt må det gå før jeg kan bli satt i gang?? er sikker på at barnet blir sliten av dette også, for jeg går rundt å er konstant stresset og sliten, å har selvfølgelig fått kjempe store føtter, og smerter i armene:( jeg har 16 dager til termin. å slimproppen gikk for 16 dager siden. håper på svar, på forhånd takk:)
~La luna~ Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Så lenge du lurer, ville jeg har ringt så lenge det ikke er lenger til termin Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite Så slipper du tenke mer på det! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå