snuppeduppprodusenten Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Vi reiser til sunny beach,er litt spente...har noen vært der?
--arkin-- Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 min personlige meningen hadde jeg aldri reist min med 2 år gammle datter dit i sommer. hadde jeg heller bestillt hotell litt unda. av erfaring er det veldig atraktivt feste sted på sommeren. håper du ikke kommer til å ligge på hotell sammen med noen av vennende mine, hehe. her jeg bor er det 50 ungdommer som skal til sunny beach og drekka hver da. men nå har ikke jeg heller vært på alle hotellene i sunny beach heller, men det vi lå på, aldri om jeg reiste dit som familie.
Armani:-) Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Vi har også vært der,men reiser ikke tilbake. Likte ikke folkerasen,maten og så er det generellt dårlig standard der nede. Men det er vel alle øst-europeiske land. Men vet om andre barnefam som har likt seg veldig godt. Så meningene er veldig delte om Bulgaria:-) Veldig dårlig sykehus om dere skulle blitt syke...Uansett god tur og håper dere får en fin tur:-)
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Vi har ikke vært i Sunny Beach, men i Golden Sands. Vi liker Bulgaria veldig godt, og kommer til å dra tilbake. Billig er det også) Flere jeg kjenner som har vært i Sunny Beach er også veldig fornøyde, også på tur som barnefamilie! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå