Djoolia 07+08+12 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 jeg har fått i oppgave av min svigersøster å finne ut av hvor vi skal dra til neste høst. Vi er 4 voksne, og 4 barn. to som da snart blir 2 år og 1,8 år, ei på 7 og en på 10. Skulle helst vært en plass der de har svært badeland og dyrehage. Er så i tvil hvor vi skal dra, har aldri vært på sydenferie med barn, kun på jenteturer, så har bare vært på plasser som ayia napa,herssonissos og playa del ingles. Vil vel ikke si at noen av de stedene er noe særlig barnevennlige. Hvor har dere vært, og kan det anbefales? innen rimelighetens grenser da =)
MissAntrop Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Vi har ikke vært på noen sydentur med barn enda, men har bestilt tur i august. Vi bestilte via Star Tour som har barnevennlige steder. Sjekk ut under Blue Village og Blue Star. Ving har Sunwing resort som også spesialiserer seg på barnefamilier. Verdt å sjekke ut.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Har sjekket det, derfor jeg lurte på om andre hadde noen tips.
Mammaen til go'ingen Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Prøv Alcudia på Mallorca. Langgrunn strand som passer perfekt for barn i alle aldre. Også for 2 åringer. Både star tour og ving arrangerer turer til dyrepark, badeland, marineland og andre morsomme ting for barna. Eller dere kan leie bil og kjøre selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå