♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 ved ultralyd i uke 18 ble jeg satt tilbake en hel mnd i forhold til menstermin. jeg hadde litt ustabile sykluser men syntes selv at dette hørtes rart ut. i forrige uke var jeg hos jordmor (uke28) og hun sa at jeg godt kunne forberede meg på at han kommer til å komme før tiden. hun ville faktisk ha meg inn på fødselsforberedende kurs i juli!!!!! (termin 14 sep) grunnen til at jeg er usikker er at hvis den virkelige terminen kanskje er en plass mellom mens termin og ul termin vil jeg være 14 dager på overtid den dagen jeg har fått termin og det er jo ikke bra å gå forlenge over...... hva skal jeg gjøre? vil jo ikke utsette gutten min for å ligge for lenge i magen heller....
mammat2goll Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Min termin er også blitt flyttet 1 mnd. Men jeg diskuterte meg til å få komme på overtidskontroll etter min termin så skulle vi se det an litt da! Men dersom jordmor har sagt til deg att du må belage deg på å få baby før tiden, så er jo det positivt da
babyboyღaug07 Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Jeg opplevde det samme, ble satt tilbake fra 15 juli til 8 august...Noe som virket helt rart for meg, hadde forventet kanskje å bli satt tilbake 1 uke eller noen dager, men 3 uker var litt for mye.. Hadde en jordmor som mente at jeg bare burde stole på UL terminen, men "heldigvis" fikk jeg ny JM for noen uker siden, som tok mine bekymringer på alvor..det var akkurat dette med å gå over tiden som bekymret meg masse... Og hun sa faktisk at babyen var kommet så langt nede i bekkenet og virket nesten festet, at det var visst veldig mulig at mensterminen stemte bedre...Hun skulle fölge meg opp fra nå av, og ikke la meg gå mer enn to uker over mensterminen.. Föles godt å bli tatt på alvor, det er jo ikke logisk å teste positivt 4-5 dager etter unnfangelsen hvis Ul terminen er rett.. Jeg håper han kommer för UL terminen, er så sliten nå i denne varmen.. Lykke til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå