elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har så svie mellom brystene og ribben. Kjennes ut som det er utenpå huden og noen setter en fyrstikk borti der i perioder, spesielt hvis jeg har sittet i mer enn 10 min. Noen andre som har det? Hva er dette? Er i uke 35
Loglady Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Dytter denne. Jeg har samme fornemmelsen, bare at det er på et hudområde helt nederst til venstre på magen. Rett overfor skambenet. Kommer ofte etter at jeg har vært i en del bevegelse. Kjennes som om huden er forbrent, og blir helt nummen der etterpå. Ser ingen strekkmerker foreløbig.
marwi Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har og har hatt sånn lenge nå. Det er helt forferdelig. For meg er det øverst i ribbeina, mest på venstre side. Er sånn at det hemmer meg veldig mye, og det irriterer meg fordi jeg er i veldig god form ellers. Det er faktisk verre nå enn da jeg gikk med førstemann. Verken jordmor el lege har hatt noen spesiell forklaring annet enn at den lille presser veldig oppover. (Jeg er ikke så lang) Jeg er i uke 37.
nettie med 4 små Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 HL Har det akkurat på samme måte som deg på høyre side. Kommer gjerne hvis jeg sitti en stund, og gjerne på kvelden. Legen sa at det var nok en nerve el som ble klemt. Men vondt og ubehagelig som faen! Er forresten uke 37+5 i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå