Learning to fly Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Livet er en evig "learning to fly". Man kræsjer flere ganger, før man kan flyge. Og enda etter det, så kan man komme i turbulens og falle mot bakken. Og etterhvert så takler man de ulike turbulensene også. Og flyr man nærmest feilfritt. Tilslutt vil man vel være noenlunde utlært, før den naturlige død inntreffer. Tenker det er slik med barneoppdragelse jeg. Når ungene er voksne, så har man vært gjennom mange opp og ned turer, usikkerhet og ulike overtramp mot barna. Heldigvis så strever man jo etter å være en god forelder, og barna tåler at man faller mot bakken innimellom, bare man klarer å ta seg inn igjen og fly rett innimellom:) Mh, bare noen tanker fra meg:)
smakk Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er så enig. Det er viktig å huske at man ikke kan være perfekt i alt man foretar seg. Det eneste som er sikkert er at man vil gjøre feil, men det er da vel så viktig å vise barna at det er mennesklig og at det er hvordan man tar det som er hovedsaken.
Honningmelon Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Vet du, dette var et bar innlegg... godt å lese for meg i allefall, for jeg sliter med alt for mye dårlig samvittihet overfor barna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå