selfangerkjerringa Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Leser her om det å kysse/nusse barna på munnen eller ikke - og hvorvidt dette blir oppfattet som "for" intimt. Når jeg tenker over det, så er faktisk "nesekos" det mest intime kjærlighetstegnet mellom oss og våre barn... Eskimo-kyss altså. Stryke nesene mot hverandre. Hva er deres mest intime kjærlighetserklæring? Til barna altså
Tiddelidu Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er enig med deg at nesekos er veldig intimt. Gutten min er snart 10mnd, og når han tar seg tid til nesekos, så er det utrolig flott. Da har vi god kontakt =) Stryke han over håret sier også mye syns jeg. Jeg liker ikke dette med å kysse på munnen. Det er for meg noe som kjærester gjør. Har aldri kysset han på munnen, og hadde mislikt det sterkt om andre hadde gjort det. Blir kanskje litt annerledes når han selv forstår å gi ut nusser
♡ Rødhette ♡ Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Nusser på munnen rett som det er vi da.. Men koser meg mere med mini når han ligger i fanget og bare leker med fingrene mine og jeg kan ligge og slappe av sammen med han i godstolen =)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Den typen kos jeg synes "kommuniserer" best mellom meg og datteren min, er når vi ligger på sofaen, hun på fanget mitt med fjeset inn mot kroppen min. Nesa heeelt inntil liksom..åh, det er så koselig - da blir hun lille babyen min igjen, selvom hun er 15 mnd ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå