Gå til innhold

Nå, begynner dere juli-damene og bli klare for å hilse på den lille i magen snart?


Mummimamma - med 2 mummitroll

Anbefalte innlegg

Det er ihvertfall jeg, VELDIG KLAR NÅ! Har termin om bare 6 dager så dette nærmer seg med stormskritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også terminom 6 dager.... nå kan han bare komme... Gleder meg sååå utrolig masse!!! Tenk at det er gått 9 mnd?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. ja jeg er klar som et egg ;o)

 

har ennå 27 dager igjen jeg da, men om han vil ut litt før så er han hjertelig velkommen.. hehe....

 

lykke til jenter.. dere er jo så nærme nå da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager igjen til termin her i gården. Nr 1 kom 2 dager før termin, så jeg krysser fingrene for at jeg ikke må gå 14 dager på overtid denne gangen... Det blir i såfall noen laaaaange uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja babyen må bare komme nå..har igjen 14 dager til termin,men går vell over lsik jeg gjorde me 1 mann... men håper at denne gang så slipper jeg d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa!! Kunne ikke vært mer klar!!! Har 16 dager igjen, men kan godt føde as we speak altså!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 30 dager igjen, så hun kan få vente litt til. Men gleder meg volsomt og er sååååååå nyskjerrig på hvem hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her ;-)

 

Men jeg sliter med formen og må innrømme at jeg ønsker at han skal komme ut NÅ.. !! Men men.. mamma skal nok holde ut lillevenn, er han ikke klar så er han ikke det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar og alt av utstyr og klær er klart.

Nå venter jeg bare på at min lille baby skal bli klar.

Gleder meg helt vannvittig... Håper at hun ikke drøyer for lenge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Satser på fullmåne her og, og mamma mener hun kommer på søndag..Termin er 5.juli men har ikke noe i mot at hun kommer før ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 32 dager igjen til termin, men jeg også gleder meg så VELDIG til å se hvem den lille er. Spennende!!! :-) Lykke til alle sammen!! Nå går vi snart over i "vår" måned. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg foretrekker at han venter litt. Har 21 dager igjen, kan være greit med litt tid til.. Men helst ikke langt på overtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, venter gjerne litt jeg også. Siden det 21 dager igjen så er vel ikke det noe problem akkurat. :0) Men merker det er mindre plass inni der og synes liksom jeg får passet bedre på henne på utsiden av magen enn inni, men.. likevel,,,noe med den fødselen som virker litt tøft.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg 15 dager igjen til termin! Var på føden på mandag og jm sa at jeg var moden :D Så nå har jeg gjort en del kjerringråd osv., hatt en god del mensmurringer osv. så får se om det skjer noe snart! Blir uansett satt i gang neste uke om han ikke har kommet av seg selv. Så nå er det ikke lenge igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...