Gå til innhold

Nå, begynner dere juli-damene og bli klare for å hilse på den lille i magen snart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh.. ja jeg er klar som et egg ;o)

har ennå 27 dager igjen jeg da, men om han vil ut litt før så er han hjertelig velkommen.. hehe....

lykke til jenter.. dere er jo så nærme nå da ;o)

10 dager igjen til termin her i gården. Nr 1 kom 2 dager før termin, så jeg krysser fingrene for at jeg ikke må gå 14 dager på overtid denne gangen... Det blir i såfall noen laaaaange uker...

Annonse

Samme her ;-)

Men jeg sliter med formen og må innrømme at jeg ønsker at han skal komme ut NÅ.. !! Men men.. mamma skal nok holde ut lillevenn, er han ikke klar så er han ikke det =)

Jeg er veldig klar og alt av utstyr og klær er klart.

Nå venter jeg bare på at min lille baby skal bli klar.

Gleder meg helt vannvittig... Håper at hun ikke drøyer for lenge da.

Annonse

Ja, venter gjerne litt jeg også. Siden det 21 dager igjen så er vel ikke det noe problem akkurat. :0) Men merker det er mindre plass inni der og synes liksom jeg får passet bedre på henne på utsiden av magen enn inni, men.. likevel,,,noe med den fødselen som virker litt tøft.. :0)

Nå har jeg 15 dager igjen til termin! Var på føden på mandag og jm sa at jeg var moden :D Så nå har jeg gjort en del kjerringråd osv., hatt en god del mensmurringer osv. så får se om det skjer noe snart! Blir uansett satt i gang neste uke om han ikke har kommet av seg selv. Så nå er det ikke lenge igjen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...