Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ våkna i dag tili å da va det blod i do, ka ha skjedd nå, har æ mista, de kjennes ut som de er mensen, men æ e gravid, kan æ ha mista uten å ha merka nåkke .. og æ sku te å si at æ har lange negla å æ va så dumat æ rota en del inni de i går, og da æ gikk på do fekk æ både blod i dass og på håndduken æ tørka mæ me, æ tenkt at de va mensen, men de kan itj stemm, før at æ har testa possitivt å elles er dette ikke datoen for mensen likevell... å æ skylt det inni der, med vatn,, unskyld detaljan.. og da e sku kjen etter i stad va det blod på fingern og da æ stakk inni der med en bit av trusa på fingen va det blo på den, og men det e ikke noe i unnerbuksa.. ka skjer her.. e det mensen så komme, å ha æ mista, kejnne mens smerta, men det blør så lite, og det kjem itj no i buksa...

 

ooj... gjekk visst litt fort dette her... men håper dere leser dialekt likevell.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, det er skummelt når slikt skjer.

dette trenger IKKE nødvendigvis bety at du har mistet. når du er gravid får du veldig sårbare slimhinner, og sex, roting oppi der og mange andre faktorer kan føre til småblødninger. UANSETT er du nødt til å ta kontakt med legen din for å få en undersøkelse. Du vil da sansynligvis bli henvist til ultralyd for å bekrefte/avkrefte en abort. Dersom du har en truende abort vil du nok bli sykemeldt noen dager for å prøve å forhindre det. Dersom du allerede har mistet er det ikke noe å gjøre med.

 

Lykke til!

Skrevet

Hvilken andre faktorer da ? Æ har de siste dagene hatt det veldig vanskelig, hadde det vondt og grått mye. Kan det være en av grunnene til at jeg begynte å blø, kombinert med at jeg har lange negler og rotet grundig oppi der i går. Synes det var rart bare, for visst æ har mista, så skulle det komme i den tida da mensen skulle ha vært her, og no er det 10 daga til IKM skulle vært (neste gang ) .. Ka tror du det er ? Tror du det bare er smøblødninger fordi æ har hatt det vanskelig å fordi æ rota oppi der å ?

Skrevet

eg er ingen ekspert så bare en undersøkelse kan fortelle hva som har skjedd. Men roting med lage negler kan føre til blødning, ja. Ring lege, jordmor eller føden så får du nok komme inn på sjekk. lykke til!

Skrevet

Mange har jo småblødninger i begynnelsen av svangerskapet uten at de mister.

Og det kan jo være som Sauen skriver, at slimhinnene er skjøre nå som du er gravid. Men du bør kanskje la være å rote oppi der?

Skrevet

Ta kontakt med lege du.. aldri moro å være usikker. Det kan som de andre sier være at du blør som resultat av at du "rota oppi der" med de lange neglene dine (hva rota du etter? unnskyld blir litt nysgjerrig altså), men hør med lege så får du skikkelig svar. Det beste er å snakke med noen kyndige så får du beroligende svar

Skrevet

Var det du som hadde vært på ul og ventet femlinger?

Hmm..

Hvordan har det gått?

Skrevet

Sorry at jeg sier det, men SERIØST?

I går sier du at du venter femlinger.

Nå sier du at du driver å grefser innvendig med lange negler og spyller innvendig med vann. Og sier at det er rart at du mister nå da du egentlig har IKM om to uker vist du ikke hadde vært gravid nå.

Er jo ikke akkurat rart at du begynner å blø vist du driver å grafser der inne med lange negler og spyrel innvendig med vann.

 

Er du seriøs så unnskyld at jeg spør, men det hørest da forskjellig ut da det står at du er 34 år gammel også.

 

Skrevet

Hvis du kikker på datoen var det i går hun blødde også, så hun kan jo ha vært på UL etter det da?

 

Liksom sånn før man begynner med halsugging:-)

Skrevet

Enig m anne, syns folk er litt kjapt ute med konklusjoner her, men det kan jo ligge ting bak ikke jeg vet om da,,,

Skrevet

hun skrev jo dette innlegget tidlig på dagen og det andre på kvelden. hun kan ha blitt sendt på ul i mellom tiden! enige med gry og anne..

Skrevet

Jeg ble også forvirret av at hun hadde vært på ul og fått vite at hun skulle ha femlinger å så begynner hun å rote oppi der( som hun selv skriver) .

Hvorfor i alle dager skulle hun det ? Man er vel litt forsiktig når man nett er blitt gravid og ihvertfall med femlinger.

Uannsett så så jeg etterpå at det var før ul hun hadde blødd så jeg gadd ikke kommentere det. Men synes det er noe som skurrer her uannsett jeg.

Jaja.. Skal ikke være for sikker og beklager hvis det faktisk er sant. Men også rart at hun ble medlem to dager før hun skrev at hun ventet femlinger.

skulle tro at hun hadde vært her lenger enn det på måten hun skriver osv.

 

Skrevet

Mye rare innlegg her inne på Bim, og ja det virker spesielt å vente femlinger. Men det går jo an å vente litt å se hvordan historien utvikler seg og hvor mye rart vedkommende eventuelt skulle komme av innlegg, før man begynner å harselere da. Men det er jo mulig noen av dere andre kjenner henne igjen og jeg ikke vet hva jeg snakker om.

 

De fleste avslører seg selv etter hvert, men noen er jo faktisk ganske underholdene med sine historier da!!

 

Skrevet

Synes også det bare er underholdende. Er jo akkurat ikke så mye action i livet mitt for tiden så da er det bare hyggelig det skjer litt her inne, hehe :)

Så lenge det ikke dreier seg om alvorlige ting da. Det finns en grense!

Skrevet

og innlegget hennes i går var vel ikke med den dialekten......

Skrevet

hmm...... på tide med en kommentar fra HI?

Skrevet

Sorry vist jeg tråkket på noen tær.

Så ikke at dette innlegget var postet før det med femlingene.

Men noe er jeg enig om at skurrer uansett.

Skrevet

Dette innlegget ble jo postet FØR innlegget om UL som viste femlinger. Er jo ikke umulig at denne blødningen førte til en ULhenvisning hvor det ble konstatert femlinger da.

 

Skrevet

Jeg tror at det er noe alvorlig muffens her...

Okei, om du blør, og bli sendt på UL, så oppdager de 5linger...da tror jeg jaggu du ikke kommer hjem med engang heller, tror det er en hel HAUG av undersøkleser osv du må gjennom...de vil jo fjerne "de ikke levedyktige" (får å si det styggt) så fort som mulig...

 

Men for all del, jeg tror henne når bildene dukker opp...for jeg regner med at hun vil vise frem de søte små når den tid kommer...og hun går IKKE til termin med 5stk i magan...da sprekkar a regelrett...

 

Sorry for skepsisen her, men jeg er ikke fan av å bli lurt...

Skrevet

Enkelt og greit!

 

Lykke til, og håper alt går bra om dette er sant!

 

 

 

Stakkars deg, for ett patetisk liv om det ikke er sant!

 

 

Ja, jeg er skeptisk.... Men for all del.... Ingenting er umulig!

 

 

Skrevet

For all del, kan være d m femlingene er sant, men ble litt betenkt da jeg leste d...Femlinger har aldri vært født i Norge før, kun firlinger...Så d er jo litt av en sensasjon hvis d stemmer da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...