Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Har kjøpt en pent brukt Teutonia elegance med de minste hjulene, kjempenydelig. Har i tillegg kjøpt bag til vår Easywalker classic, denne skal bo i bilen - og vi skal ha en bilstol vi kan sette på understellet. Slipper da å styre med vogna hver gang vi skal noe sted.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 En brukt simo kombi som ser flunk ny ut! Miljøvennlig å kjøpe brukt vogn og mye billigere! Gikk for simo kombi pga at den er så lun, god og stor og er perfekt vintervogn! Kjempe fornøyd:)
prøvekluten+3små Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 har alltid kjøpt ny jeg..denne gangen har jeg fra før,både emmaljunga duo edge og quinny freestyle..freestylen har jeg kun kjøpt bag til,da emmaljungavogna er for tung til å drasse på inn og ut av bil
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Vel, vi er heldig og har fått ny vogn av mamman min, det blir en simo duo, svart med offwhite for inni, kjempefin:-)
r r r Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Hadde jeg valgt om igjen, hadde jeg gjort som deg! Da vi ventet førstemann kjøpte vi en ny Simo kombi. Er utrolig fornøyd med vogna. Den er kjempegod å trille og har masse plass til ting og tang du ellers vil ha med ut på tur. Eneste jeg angrer på var at jeg ikke kjøpte tilsvarende vogn brukt! For nå vet jeg jo at veldig mange bytter ut denne vogna før de har brukt den skikkelig - ofte bare fordi den er litt stor og de syns den er tung å løfte ut og inn av bilen - hvilket jeg har gjort hele tiden siden vi ikke kan trille til butikken en gang her vi bor ute på landet! Så ja til en pent brukt vogn til halve prisen!
Rosalie Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Vi tenkte lenge på å kjøpe ny, selv om den var ganske dyr ca 6500-7000,-. Men så kom vi over en pent brukt vogn i akkurat det merket vi ville ha så da slo vi til. Betalte kun 3000,- for den + en del ekstra som fulgte med. Kan nesten ikke se at vognen er brukt. Vi har kjøpt ei Brio kombivogn
mamma snart ;o) Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Kjøpt ny, kombivogn til 6500. Vår førstefødte og vi har lyst på 3 barn..så da er det greit med ny i utgangspunktet. Men viktig å følge økonomien - ikke blakke seg på en barnevogn.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Vi kjøpte simo kombi på salg, vi har ikke bil (foreløpig) så vi har ikke det problemet med å løfte inn og ut av bil. Dette er 1 mann og da vil jeg gjerne ha ny vogn.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Jeg skal kjøpe emmaljunga vogn (duo) helt ny, solgte min forrige som var ny -minste jenta blir snart 5 år så da vil jeg bare rett og slett en ny... den koster 5500 - er inkl. stelleveske og "turbag"... bare å sjekke www.emmaljunga.no Har hatt simo før - men de nye modellene nå er jo så innmari brede på håndtaka så de vil jeg bare ikke ha...
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 vi har kjøpt eller fått av sviger emmaljunga edge duo vogn. det er jo første baby ut så vil spandere ny vogn på oss.
Astrid21 Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 Vi har valgt å kjøpe Emmaljunga edge duo combi..Da vi var å prøvde den ble vi utrolig fornøyd...Vi bestemte oss også for at vi ville betale den selv siden det er barnevognen vi snakker om..Men til nestemann kan vi gjerne ta imot doneringer ja..Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå