TurangaLeela Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har du erfaring med hypnose? Har vurdert å prøve... En ting til som jeg lurer på, er du født synsk?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Hypnose har jeg selv og villet gjøre lenge men tør ikke hehe...vet ikke hvorfor men noe inni meg sier at jeg ikke burde gjøre det ENNÅ Om jeg er synsk er vel noe jeg må finne ut...liker ikke å kalle meg synsk...men ok...klarsynt er jeg i alle fall for når man er klarsynt kan man se ting i nåtid som er på et annet sted etc. Synske kan se fortid, nåtid og fremtid... Men om jeg er synsk må jeg vel ennå finne ut...mange inne i den alternative verden roper ut at de har medfødte evner og bla di bla... Jeg mener at ALLE har disse evnene men det er bare det at vi må trene dem opp...og noen er flinkere til å bruke dem enn andre...hehe MEN når det er sagt så kommer ofte slike evner etter man er ferdig med barn, vet ikke hvorfor men har hørt mange si dette...at etter de var ferdige med graviditeter og hormoner ble de mere åpen... Hos meg er det og slikt..jeg har alltid hatt følelser ved ting jeg skulle gjøre og fått klare beskjeder om IKKE å ta fly eller båt...da har jeg fulgt disse rådene...men først etter sistemann kom har det gått utrolig fort...nå er jeg kommet så langt at jeg kan se på en gjenstand og fokuserer jeg på den blir den borte og kommer andre bilder frem...det er sprøtt men sant... Og for de som kjenner meg i RL VET at jeg ikke er av den svevende type hehe så at slike ting KAN skje og at ting jeg sier stemmer er jeg 100% sikker på... Det som derimot er vanskelig er å spå i tid...for tid er så mangt... Så noen ganger føler jeg at ting vil skje...om år...så skjer det allerede etter måneder...hhehe ble litt langt dette men jeg er bare så fasinert av dette skjønner du
TurangaLeela Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg så ikke svaret ditt før nå, men jeg er også veldig facinert. Jeg har også mine evner, men er litt treg å få utvikle dem skikkelig, vet ikke hva det er, men er liksom ikke helt gira ennå... Men så var det dette med hypnose da..Har veldig lyst å prøve det, så vi får se i sommer:) takk for svar:)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Du kan jo skaffe deg noen hjelpemidler eller starte med noen øvelser...lette ... som hjelper deg å åpne deg... jeg startet slik og alle jeg snakker med sier det ofte er en prosess man må gjennom... la meg høre om du lar deg hypnotisere da...spennende å høre synes jeg da... klem
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 sniker meg inn og forteller at jeg skal prøve regresjon i august har noen av dere prøvd det? det er jo ikke hypnose, men en slags trance.. gleder meg veldig, men har og stooor respekt for det )
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 oj gleder meg til å høre hvordan det gikk morogcroft hehe jeg har og stor respekt for slike ting...men noen ting føler jeg selv må forbli hemmeligheter derfor er jeg ennå usikker på det hehe
TurangaLeela Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 Det kan jeg, men jeg må til en annen by her på vestlandet for å få time, men jeg skal gi beskjed hvis jeg prøver:)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 ja skal dele opplevelsen jeg vet du sjaman, for meg så har det vært veldig viktig å gjøre dette i min utviklings fase. så ser frem til det nå. har brukt laang tid (mange år) på å bestemme meg for det her. og nå føles det helt rett. men først blir det reiki kurs til helgen og så ser jeg frem til videre utvikling i tarot ) du vet jeg takker deg sjaman for alt som skjer nå? om du ikke vet så skal du vertfall vite at jeg takker deg STOOOOORT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå