Mersa og gutta <3 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har Adobe Photoshop startet edition 3.2, men har lyst å bytte til Paint.net. Er det bare å slette Adobe og instalere paint? Alle bildene er jo lagret under Mine bilder også, eller??
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Alle bildene skal lagre seg under mine bilder selv om du laster dem ned fra kamera med photoshop. Så det skal bare være å avinstallere photoshopen og installere nytt program. Men jeg vil anbefale deg å ta en sikkerhetskopi av bildene dine uansett. Vi fikk nemlig datakrasj og alle bildene forsvant. Og så fant jeg ikke igjen sikkerhetskopien. Da skal jeg love deg jeg var rimelig stressa! Men fant dem igjen heldigvis....Nå sikkerhetskopierer jeg hver måned!
Mersa og gutta <3 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Har en ekstern harddisk vi har lagret alle bildene på! Hadde fått bra hetta om alle bildene plutselig var borte ja! Har du noe erfaring med paint.net?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Nei jeg har ingen erfaring med paint.net. Har adobe photoshop 5.0 selv og er veldig fornøyd med det! Men de fleste fotoredigeringsprogrammer er jo gode nå. Og er du ikke fornøyd kan du jo bare installere fotoshopen på nytt igjen! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå