Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Min lille klump på 8 mnd har aldri vært kosete! Bortsett fra når han var helt bitteliten da! Men han har så mye lopper i blod at han ligger maks 10 sek rolig.. Flere med sånne unger? Hehe..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jenta mi var slik, snudde seg bort om jeg prøvde å kose henne, jeg måtte jo skjønne at hun ikke hadde tid til kosing. Men nå er hun 13 mnd, og de siste par mnd har hun blitt mye mer kosete. Susser og klemmer flere ganger om dagen. Koser masse når hun er trøtt, og når hun vil ha noe hun vet hun ikke får lov til å røre.
Honningmelon Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Eldstemann har alltid vært kosete, men han har vært veldig rolig hele veien også da. Minsta på 7 mnd er også kosete, men hun sitter ikke så ofte rolig på fanget for å kose liksom. Men, det hender. Alikevel ser jeg at hun er kosete av seg, for hun elsker å være på fanget. Men, har ikke helt tid til den stillesittende kosen enda :-)
Honningmelon Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Har nok noe med gjøre at de er i en aktiv alder.
Sjefsmegga Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jepp..nr 2 er sånn... Enda hun har litt kost mye med som baby. Hun er sånn som kommer å gir kjappe klemmer..og liker å få kjappe klemmer..men kose på fanget har hun ikke ro på ræva til... Heller ikke kose i senga vår på morgenen...full fart hele dagen til hun stuper i seng om kvelden...aldri 5 min i ro. HUn er 20mnd forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå