Gå til innhold

Smerter nederst i magen + rygg og bein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken fått veldig vondt i korsryggen, samt nederst i magen /skambenet. Dette er virkelig smertefullt, er det bekkenløsning som er på vei? Dersom det er det? Kan jeg bli bedre? og hva må jeg gjøre?

Jobber fremdeles 80 % har ikke samvittighet til å sykemelde meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du,

jeg dro en tur innom føden i helgen etter å ha hatt innmari vondt i magen og korsryggen i 1,5 døgn. Der sa de at så lenge jeg ikke hadde vondt rett over skambenet så var det ikke bekkenløsning (det hjalp og gå for min del også - og det gjør det ikke for de med bekkenløsning).

Så ut i fra hva du skriver kan det høres ut som bekkenløsning, men hva du evt kan gjøre for å bli bedre vet jeg ikke. Men det kan kanskje også være bekkenlåsning, og det kan en kiropraktor fikse.

Jeg hadde dratt til en sjekk ihvertfall. Ikke gå og ha vondt!! Og blir det ikke bedre og du får konstantert bekkenløsn. bør du nok sykemelde deg mer. Skjønner godt det med dårlig samvittighet, men du må huske at det er din kropp og du har en liten en å ta hensyn til også. Er sikker på at jobben overlever med deg i delvis eller hel sykemelding.

Lykke til ihvertfall!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...