Gå til innhold

Eg er gravid! (tror eg :S)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her i går, da hadde eg tatt en test som hadde en sterk og en veldig svak linje. Testa igjen idag, teststripen er fremdeles svakere enn den andre, men kan til og med se den på avstand nå, trenger ikke å myse inni displayet... ;) hvor stor er sjansen for at eg ikkje er gravid? Tror eg er det, men litt redd for å håpe...

I tillegg så har magen vert vond de siste dagene, kjentes ut som mensen kom egentlig, og er veldig trøtt disse dagene + føler meg litt oppblåst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt sikkert gravid! Jeg har gjort akkurat det samme; en positiv test i går og i dag :) Og teststripen er svakere enn den andre. Jeg har bestilt legetime på torsdag for å få en endelig bekreftelse. Har du gjort det? Ellers har jeg de riktige symptomene (tror jeg!): mensen er 3 dager forsinket, veldig ømme bryster, luft i magen, og antydning til halsbrann/ metallisk smak i munnen. Og ikke minst trøtt og mye fortere sliten enn før.

Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

TRor definitivt du er gravid jeg.

Jeg testet positivt på lørdag (super svakt, men sterkere og sterkere for hver dag). Fikk bekreftet det på legesenteret idag. Skal på første kontroll neste torsdag

Når er forventet termin?

Min er 3.mars

Skrevet

Pga ferieavvikling, får eg ikkje time før slutten av august. Aner ikkje termin og sånt, koss finner dere det ut?

Eg fikk tilbud om å komme bort å ta en test hos de da, men legesekritæren mente det ikkje var noe poeng siden testene mine sa sitt, ho mente at en får ikkje 2 positive tester på rad om en ikkje er gravid uansett kor svake de er.. så vi får se :) skal uansett ta en ny test imorgen å se om den er sterkere, vil liksom ikkje helt tro på de når e er sånn svake, redd for å få falske forhåpninger!

Skrevet

ååååååååå sååå spennende:) gratulerer så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...