Gå til innhold

Ammehjelpere- jeg bare lurer på noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter at jeg fikk barnet mitt for snart fem mnd siden hatt veldig løs mage selv, på grensen til diare omtrent daglig, og jeg lurer på om det kan ha noen sammenheng med ammingen?? Det er ikke med noen magesmerter eller andre ubehag så det er ikke et medisinsk svar på "hva som feiler meg" jeg tenker på:-) bare lurer på om det er kjent at det har sammenheng eller ikke.

Jeg prøver å få spist godt og variert, men har ikke hatt så kjempematlyst i det siste så kanskje det blir litt mindre enn det skal. Jeg har melk nok og fullammer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke ammehjelper, men svarer alikavell.

At du har løs mage tror jeg ikke har noe med ammingen å gjøre. Det har nok mer med aktivitetsnivå og kosthold å gjøre. Spis masse fiber og grønnsaker, så blir det sikkert bedre etterhvert. Sørg for å få masse mosjon. Gå lange turer med barnet, og sørg for å få det noen treningsøkter innimellom.

Skrevet

Det gjør jeg. Altså spiser godt , går lange turer netsen hver dag + trener aktivt tre ganger i uka så tror ikke det hjelper:-) Men takk for svar.

Skrevet

Da syns jeg du burde ta kontakt med en lege og få det undersøkt. Det skal ikke være slik bare fordi man ammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...