Gå til innhold

Når er første trassalder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 9 måneder og nå vil hun plutselig ikke noen ting! Er det vanlig? Synes det er vel tidlig... Bleieskift, legging, soving på dagtid, mat, ALT er bare hyl og skrik. Hjelp! Håper dette bare er en fase:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he kjenner meg igjen i det du sier.... Kan ikke akkurat si vesla her er blitt bedre,men hun er sistemann og attpåklatt,så en smule bortskjemt (og har kun meg selv å takke for det....).

Men vil si hver sin alder har sin trass,men på forskjellig måte,og i forskjellig grad. Syns alderen frem til 4 år var travel og fyllt med mye trass på de 2 store her,men etter det er det litt av og på :-)

Hun har nok funnet ut at hun kan gi beskjed om hva hun vil og hva hun ikke vil,og skal prøve det ut for alt det er verdt ;-)

Skrevet

Vi merka ikke antydning til trass før eldsta fylte 3 år...

Skrevet

Hjelp... Kanskje min bare er generelt trassig:) Noen flere med erfaringer? Gode råd???

Skrevet

Første trassalder her i huset var rett før hun fylte 1 år. Så gikk det over og vi hadde ei smørblid jente frem til nå når hun fylte 2. Nå er det litt av og på, men guri som hun kan ha vilje og furt når hun "slår til" :o)

Skrevet

Er litt personavhengig tror jeg.

Har to døtre som har vært trassige fra de var noen måneder,

og en sønn som først ble det lang opp i skolealder...

Skrevet

Tror det er veldig personlighetsavhengig...her har vi hatt trassalder omtrent siden fødsel;)

Hun er nå 1,5 år og veldig viljesterk, men forstår heldigvis hva vi sier, og vi forstår hva hun sier...så da kan vi forklare og bli enige en god del. Blir altså bedre med tiden..eller ??;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...