ditte&malusken&lillebror Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Klassisk musikk er jo visst så veldig bra, men kan andre musikksjangre oppleves som ubehagelig støy for babyene? Liker godt å høre på musikk når jeg gjør husarbeid.. Har ikke merket noe på jenten min, men lurer jo litt alikevel..... Noen som har noen tanker eller vet noe om det?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 På gullguten merker jeg at han blir veldig rolig av musikk,nå er ikke jeg en person som liker heavy og slik musikk da,men av rolig musikk,blir han også rolig.Er han litt sutrete og grinete,vel da setter jeg på en av hans plater og han blir helt rolig.Hjelper også litt med noen av mine,men han liker best sine med barnemusikk,både vanlige barnesanger og kristne barnesanger. Tror nok det kan være ubehagelig for dem,hvis musikken er veldig høy,da være seg hevy,eller helt rolig klassiks musikk. Tror også at det kommer ann på hvor mye vandt de er med musikk.
kvirrevirrevitt Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jenta vår begynte å gråte av klassisk musikk, hun... -hvis den hadde litt sånn "trist" stemmning i seg... bretta ned munnvikene, blunka m stooore våte øyne og begynte å pipe... Ikke sånn "skriking og vræling", men akkurat som om hun ble så veldig, veldig trist... Jimi Hendrix og credence derimot.. -Da nappa d i rockefoten hennes:o)) Man skal visst være forsiktig m sterk/dyp bass og disse små, foressten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå