phantomet Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Så deilig å lese at formen er bedre. Jeg har tenkt masse på deg. Vet som sagt litt om hvordan det er å være kvalm og uggen... Håper du snart kan nyte fullt ut det mirakelet som vokser inni deg... (Litt misunnelig på akkurat det faktisk...Det og den forestående fødselen, og møtet med dette helt nye mennesket) Nå har jeg drømt tre netter på rad at jeg er gravid igjen...ingen fare for at det er sant, men er noe satt ut de første sekundene i våken tilstand...*ler* Jeg tok med meg guttaboys på hytte tur til Hvaler med en venninne og hennes unger forrige uke. Det var utrolig vellykket. De store guttene på 3,5 holdt seg selv opptatt hele dagen, og babyene¨på 9 mnd var stort sett fornøyde med å surre rundt mammaene sine. Måka ble plassert i en lekegrind på terrassen pga svært lite barnevennlig terreng, men det tok ham tre minutter å finne ut at den grinden kunne han jo bare ta med seg rundt omkring... Dermed ble det ren babygjeting resten av ferien... Sender deg en kjempestor klem. Om du fortsetter å være sykemeldt, men i god nok form for litt sosial omgang må du bare gi lyd... Jeg disker gjerne opp med lunsj...*smiler*
Maud Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Det høres ut som om underbevisstheten din prøver å fortelle deg noe... Måka er kanskje litt liten til å bli storebror, men om et års tid? På mandag er det tid for ordinær UL, gleder meg til å se den lille igjen. Har en klar følelse av at dette er en jente, men vi får se. Som tidligere nevnt har jeg ingen klare preferanser på kjønn. Det er hyggelig med ferie sammen med venner og barn som matcher i alder. Forrige sommer var vi to uker sammen med venner i Spania, leide et stort hus sammen og det var utrolig vellykket. Måka høres ut som en nyskjerrig fyr. Han kommer til å lære masse og fort! Ser ham for meg med lekegrinda på slep ;-) Da er det ikke så mye vits med lekegrind. Jeg kommer gjerne på lunch, men nå er det snart ferie. Kan jeg ha den til gode til august?
phantomet Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Du kan ha lunsjen til gode til over ferien...Sikkert lurt med tanke på kvalme vs malingslukt...(Nå er det ikke så verst, men mandag gyver vi som sagt løs igjen med siste rest) Jeg ble så utrolig glad da jeg leste meldingen din om det nye huset. Sitter her og gliser som om det skulle vært oss som hadde gjort et scoop... Heier som besatt for at alt går som det skal med overtakelse, salg osv osv. Når det gjelder UL så satser vi på at dere ser en nydelig liten snuppe der inne... Jeg liker godt gutter, men en liten snupp som nr tre hadde vært artig. Gleder meg til å høre mer om det lille mirakelet etter UL. Måka er en sann eventyrer. I hytta vi besøkte har det vært mange barn i årenes løp...men ingen har såvidt min venninne vet endevendt alt så raskt som ham... Men han gjør det med et smil, så da er det vel bare å smile tilbake og rydde etter ham? Fant tassen langt oppe i trappen her forrige dagen, og det var med hjertet i halsen at jeg fikk "reddet" ham. Selv skjønte han absolutt ikke vitsen med redningsaksjonen, og hylte som besatt da jeg bar ham bort...for så å fornøyd prøve en gang til med en gang. Idag har Måka funnet ut at den mindre intelligente hunden er interessant. Han har nemlig krøpet etter dyret hvor enn han har slått seg til ro. Og med en skikkelig tugg pels i hunden strålte han som en sol til mammaen sin... Jeg måtte gi den stakkars hunden tyggebenet tilbake etter at Måka freidig hadde tatt det fra ham. Han likte seg ikke, men gjorde ingen antydning til å vise sin misnøye...HELDIGVIS! Fin hund, selv om han er mindre intelligent... *ler*
Maud Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Det er bra hunden er snill da. Bedre med dum og snill enn dum og slem... Måka kommer nok til å markere hvem som er høyest på rangstigen av dem to. Stakkars hunden som måtte finne seg i at lille turbo stakk av med tyggebeinet hans. Oppfinnsomme barn har god nytte av en stor porsjon sjarm. Da holder man ut mye mer og de skjønner at det strålende smil gjør det meste greit igjen. Ingen av mine har vært så veldig vågale, men minstemann er nyskjerrig og endevender det meste. Det er utrolig hva man kan finne igjen på de mest uventete steder. Morsomt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå