Gå til innhold

Sjaman! ser du boka vi ikke finner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

du har hjulpet meg før, da fant du bilnøklene minr :) vi er noen rotekopper skjønner du.. Nå finner vi ikke førskoleboka til jenta vår! Den som de skal jobbe i i sommer og frem til skolestart..og hun er så lei seg..tror du at du gidder å prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først kom det opp øverste skuff...men så var det noe som sa NEI se i nederste ...hehe...

Føler som om det er et skrin av noe slag i nærheten...eller noe av sølv...

Skrevet

det høres ut som det er der den skulle ha ligget det...i nederste hylle rett ved sølvskrinene til jentene. men det er der den ikke ligger altså.. Men tusen takk skal du ha. Vi leter videre. Kanskje jeg må gå gjennom noen skuffer på loftet da?

Skrevet

Kan den ligge mellom en seng og en hylle, eller pult? At den har falt nedimellom?

Skrevet

har lett ved alle sengene, men finner den ikke. Begynner å bli redd for at jeg har kastet den. Kanskje den har kommet sammen med noen aviser eller reklame eller noe :(

Tusen takk for at dere gidder å prøve altså! :)

Sender deg fdato på pm jeg sjaman :)

Skrevet

er ikke synsk tror jeg, men..."så" den med en gang for meg, litt høyt på en hylle eller reol, ligger innimellom noe, kan sees fra siden, let der du allerede har lett og tro at du skal finne den i steden for å tenke at den er borte....man blir litt "blind" når man leter sånn....

Skrevet

Niks, den er og blir borte :(

Tror jeg må ta en letepause. Kanskje lete mer om et par dager, da kan den jo plutselig ligge der jeg har lett flere ganger.. ;)

Men igjen; takk for at dere gir meg tips!

Skrevet

Huff, jeg blir så fortvilet. Og jenta mi er så lei seg. Har lett overalt, men den er borte. Tror den må ha havnet i søpla.. :(

Skrevet

Har du en skuff under bordet eller er det bare meg som har det hihi

Sett i aviskurven eller en plasse du har masse avis/papir liggende?

Skrevet

Har skuffer ja, men den er ikke der ;)

Og har lett gjennom avis- og bladbunker... Spørs om vi bare må ringe skolen og høre om vi får en ny. Men det er jo så synd, for hun har jo jobbet så mye i den. Har både tegnet, skrevet litt og limt inn bilder. :(

Skrevet

kan den ha falt mellom sofaen? liksom bak i ryggen på sofaen?

hvis du sjekker senga..da madrassene bort helt.. utolig hvor mye mer du finner da!

har du rydda noe inn på et roterom i det siste? da er det fort gjort at slike ting følger med!

har du sjekka bak skuffene i en kommode? ta ut nederste skuff og se om den har falt bak eller ligger helt under!

hilsen ei som er vant med å konstant mette leite etter ting:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...