nettie med 4 små Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Noen som vet hvilken del på babyen som hopper når den hikker?
Miss L å di Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Hos meg så føles det som om det er hode-delen som hopper litt når babyen hikker...
nettie med 4 små Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Det er det jeg har trodd hele tiden. Men fått beskjed om at hodet er festet og når ho hikker hopper det rundt navelen som da tilsier mage/rygg...
Miss L å di Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hmmm... nei hodet kan vel ikke hoppe når det er festet. Det er sikkert grunnen til at magen hopper.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Kan jo være at du kjenner magemusklene til bebissen når den hikker. Min mage "hopper" vertfal litt når jeg hikker. Men som svart kjenner jeg også hodet når h*n hikker.
Nusse_83 Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Hikking er en ufrivillig krampe i mellomgulvet(som ligger i mage/bryst regionen) En artig følelse når babyen hikker ja. Tulla mi hikker stadig vekk. Hun hikker en stund, så virker det som om hun blir lei, starker litt, hikker litt til og så blir det stille. Godt å vite at det er litt temperamang i henne, slik som i sin mor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå