♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 ... helt utenfor alle tema her... Men jeg er alene hjemme. Og satt med pc i fanget, drakk kaffe og koste meg med andre dag i sommerferie, og hva skjer? Jeg hørte litt tasling et eller annet sted, og tenkte at i dag hørte jeg jammen hundene til naboen utrolig godt! Og fortsatte å Bimme. Og plutselig ser jeg en skygge fare forbi i øyekroken. Frøken Blaabaer satte da i et utroooolig hyyyyyyl da hun skvatt, og skjønte at det slettes ikke var hundene til naboen! Men så tenkte jeg at jeg matte se hva det var. Gikk etter den mystiske tingen som for forbi, og var forberedt på å finn en forvillet katt. (hadde åpen verandadør ut til hagen). Men hva fant jeg? Jo, et bittelite, forskremt ekorn! Det spratt rundt omkring inne i alle rommene i leiligheten før det endelig fant verandadøren. Det siste jeg så til det var at det tok noen fornøyde spretthopp ut i hagen, over gjerdet - for deretter å forsvinne opp i et tre. Hi hi...action på hjemmebane. I selveste Oslo. Hvem hadde vel trodd det?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå