Tussi og Maja Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Ja, nå er helga vel overstått. Maja, foreldrene og familie/slekt er veldig fornøyde med helga og dåpsdagen. Vi inviterte kun nærmeste familie. Men på grunn av at disse bor i Trøndelag og Nordland, var det naturlig at en del av dem bodde hos oss. Så det har vært full fart og hæla i taket siden torsdag. Maja var litt sliten og surkete de første dagene. Hun har vært litt skeptisk til andre enn mamma og pappa de siste ukene, så jeg tror hun synes det var litt vel mye ståhei. Men da søndagen kom, tror jeg bare hun kapitulerte og fant ut at det ikke gikk an å være så pinglete lenger. Hun startet dagen med å skremme sin fetter to ganger, og syntes det var helt ok å sitte i fanget til tante. Så jeg skal si situasjonen var snudd på hodet (fra å selv være den som ble skremt for alt og alle). I kirka var hun veldig flink. Fikk akkurat timet en liten dupp og litt pupp før sermonien startet. Hun gråt ikke, men trengte en god del underholdning for ikke å gå lei. Under siste salmen satt hun å rev seg i håret med begge armene og så rimelig frustrert ut. Det så skikkelig komisk ut! Håper bare ikke presten så det...:-) Resten av dagen hadde vi det koselig med god mat og masse kaker. Så alt i alt er vi veldig fornøyde. Nå har vi fortsatt besøk av min svigerinne og to kusiner. Men nå er Maja godt vant til å ha mye ståk rundt seg, så det er bare koselig. Lykke til til dere andre som skal gjennom denne ildprøven. Det går som regel mye bedre enn man tror:-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 så bra at alt gikk som det skulle for dere :-) Det blir fort mye ståhei for de små, men deilig at hun fant ut at å kapitulere var beste løsningen. Camilla tenkte aldri så langt hun hehe Må ha sett skikkelig bra ut når hun sitter og river seg i håret hehe
Bellen^2 Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Vel overstått! Så bra at alt gikk så greit og at Maja bestemte seg for å nyte det i stedet for å stritte i mot:) Må ha sett skikkelig artig ut når hun sitter og river seg i håret under salmen, tor jeg hadde detti av benken av latter!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hei og gratulerer med vel overstått dåp. Kan tenke meg at dere var spent ja. Men så flott at alt gikk bare bra. Skjønner godt at disse små blir utålmodige på slutten ja. Det hadde vel jeg blitt og hvis jeg var så liten og ikke skjønte noe...
Millapril Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Vel overstått! Dette hørtes jo ut som det gikk riktig så bra. Hvordan var maten forresten? Vi bruker samme catering som dere og vi er veldig spente her. Er spent på hvordan hele dåpen går, for Erica har også kommet inn i en "skeptisk til fremmede" fase og vil helst være hos mamma og pappa. Skal ha 30 stk hjemme på søndag, så det kan jo bli moro... Hørtes ut som det var veldig vellykket for dere, så det lover jo bra.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Vel overstått, godt å høre at alt gikk bra og at hun fant ut at det lønte seg for alle å være snill pike :-) Synes jeg ser henne rive seg i håret, hun har jo også litt å få tak i da, det må ha sett artig ut hehe :-)
smurfen :o) Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer med vel overstått dåp. Må være gost å være ferdig med deg og vite at alt var vellykket. Skulle gjerne sett Maja når hun rev seg i håret i kirke ) må ha vært et morsomt syn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå