Gå til innhold

Går det ann å bli så sliten da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen! Hvor mye orker dere om dagen?

Jeg er 25 uker og har vært sykemeldt en stund nå pga mye migrene. Er også superallergisk mot alt der ute, gress, pollen, blomsterstøv, og får ikke tatt noe nå pga graviditeten.

Jeg trente faktisk kickboksing før jeg ble gravid, men nå kan jeg bare sove døgnet rundt... Har 0 energi, går opp en trapp og må hvile på toppen!

Er helt overasket over hvor sliten det går ann å bli, når man er gravid...

Hopper dere rundt om dagen, eller blir det mest å holde senga?

Prøver å holde meg aktiv, men det er vanskelig når jeg ikke har energi og ta av...

Noen tips til å få mere energi? Noen matvarer kanskje? Ps, er allergisk mot frukt, så jeg får ikke lagt meg oppfriskende smoothies...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo???

Skrevet

Har desverre ingen tips til deg, men jeg vet hvordan du har det. Kunne også tenkt meg å sove hele døgnet... I tillegg har jeg astma og er allergisk mot det meste som går an å bli allergisk mot. BL gjør det heller ikke lettere.... Men, jeg tenker som så at dette er en overgang. Går jo over når ungen kommer ut (ikke allergien da). Og i mellomtiden får vi bare holde ut å tenke at det er verdt det. Ta multivitamin, kan jo hende det er noe du mangler.....

Lykke til c",)

Skrevet

jeg er i uke 24 og egentlig ikke spesielt sliten jeg. har vært i fin form det andre trimesteret. det er nok ganske individielt. jeg skal tom på quarten neste uke.. ( mulig jeg kommer til å gå hjem leeeenge før alle andre, ,men men ) = )

Skrevet

Ja, ikke sant? Det er jo forbigående! Har lavt blodtrykk og lavt jernlager, tar vitamin+ jern.Har astma også, men den er faktisk ikke så ille. Merker det bare når jeg er i bevegelse...

Ja, absolutt verdt det. Men, for meg, holder det med 2 stk...

Skrevet

Tenker jeg klarer meg lenge med bare denne ene jeg... Viss ikke jeg skulle finne på å glemme hele greia da...hehehehe... En viss mulighet for det. Men slik som jeg tenker nå, så er 9 mnd til med dette nesten uaktuellt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...