Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg skal snart på ferie til Telemark og Danmark, og det blir nok en del turer innom forskjellige fornøyelsesparker. Hva bør jeg være forsiktig med? Har ikke tenkt å sette meg i en fryktinngytende berg og dalbane altså, men hva med vannland, sklier og andre "fornøyelser"? Er 25 uker på vei nå, er ca en måned til vi skal på ferie.
Vårenzia Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Dette lurer jeg også på. Har sett at det står advarsel for at gravide og folk med hjerteproblemer kan ta store berg og dal baner - men hva med litt mindre ting? Vi skal på Eurodisney i sommer.
Ein T Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 hei.kom fra danmark i går. var i fårup sommerland. jeg bada og tok di behaglige vannskliene,tok ikke di verste kan du si. såg d litt ann. tok tømmer renna å et par til som ikke var verre. ta di med minst brå bevegelser og hompinger. bruk sunn fornuft. står ofte skilt der vi ikke er velkommen om bord go ferie
Fløffy Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Det står ofte på attraksjonene hva som ikke "passer" for gravide. Når det gjelder vann så bør man vel kanskje passe på bakteriefaren, men det er vel ganske godt overvåket i sånn som Sommarland. Bruk sunn fornuft er vel det beste rådet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå