Gå til innhold

Pilates inch loss, eller Fit Mama ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse treningsdvdene er best? Har aldri trent pilates før, men virker som begge har grundig opplæring. www.bokkilden.no.

Noen som har prøvd og vil dele erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den dvd`en Fit Mama og synes den er helt ålreit. Har ikke blitt brukt så mye for jeg får så mye kynnere etterpå og blir generelt veldig sliten av det, men om man er i litt bedre form vil jeg tro den er ganske bra :0)

Skrevet

Ja,tenkte å vente til etter fødselen da, nå ser jeg jo stjerner bare jeg skal ta på sokkene,hehe :o) De hadde to typer Fit mama, en til gravide og en etter fødselen. Men Inch loss ser også bra ut...hmm... Kanskje lete litt på nett først...

Skrevet

Hei!

Jeg har den graviddvd´n til Fit Mama, og for å være ærlig så synes jeg den var dønn kjedelig... Har prøvd den en gang, og tenkte at den var grei nok, men kjedelig. Resulterte i at jeg ikke bruker den når jeg skal trene, men finner alternative treningsmetoder.

Har du allikevel lyst til å prøve den så kan du få kjøpe min! Billig! Og veeeelidg pent brukt;)

Skrevet

Hmm.næh... tror jeg satser på å prøve den inch loss pilates'n jeg..;o) Men skal jo ikke begynne før om et par-tre mndr da, men greit å begynne å psyke seg opp mentalt.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...