Gå til innhold

102 cm rundt magen...oææææææææææææ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 28.1 og er 102 cm rundt magen.. hvor store er dere andre rundt magen på ca samme tid? og hvor mange kg har dere gått opp? jeg har gått opp 9 kg.. håper jag ikke går opp mere enn 6-8 kg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 27.

101 cm rundt magen.

Gått opp 8 kg.

 

Har 2 i magen da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! er 30+3 i dag, og målte nettopp 107 cm rundt magen. (over navelen). Har plutselig vokst masse de siste ukene. merker det på buksene for hver gang de vaskes... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 30+5 i dag, og målte nå 92 rundt magen ( ved navelen )

Har gått opp 8 kg..

Hmm.. det betyr vel at mine antagelser er riktige :

Jeg har lagt på meg litt for mye andre steder på kroppen...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

114........Skulle tro jeg venter 2 jo!!!!!!!!!!!!!!!!!Off magen er kjempesvær!!

Gått opp 5.5kg, men la på meg noen kg før første kontrollen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Første gang jeg er inne på terminklubber...

Jeg er 28+5.

Jeg målte meg i går, og da var jeg 112 cm over navlen !! Jeg har bare en der inne, og får høre jeg er stor ja :-) !!

Var til en ekstra sjekk på mandag i forrige uke, og da var SF mål 26,5. Ved første var SF mål 30 på samme tid.

Skal bli rart å høre SF målet idag, for skal til kontroll igjen. Legen denne gang. Har hørt jordmor si tidligere at det kan hende jeg må til ekstra UL hvis det fortsetter. Det var jeg også med første.

 

Jeg har gått opp bare 5 kg.....la ikke på meg særlig med første heller, og det er bra hvis jeg ikke gjør det denne gangen og, for jeg er 69 kg til vanlig... og bare 1.59 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulp, nå forstår jeg hvorfor folk stusser når jeg sier jeg ikke har termin på en stund. Jeg er i uke 26 +2 og måler 107 rundt! Har bare gått opp 3,8 kg da og det er bekreftet kun 1 stk der inne. Men jeg trives med magen min ;-) Er bare 1,58 kanskje det har noe å si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, jeg føler meg da kjempe svær. er 30 uker på vei, og 117 rundt magen ved navlen!!! Har lagt på meg 11kg til nå.

Det skal jo da sies at jeg hadde noen kilo for mye da jeg ble gravid, så har alltid vært litt brei over magen. men men........fortviler nå ikke :)

Tar generelt alt det der med kilo og "magemål" med en klype salt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 29 her og 103cm rundt magen, lagt på meg ca 6kg sien første kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 30+4 er 115 cm rundt magen å har lagt på meg ca 9-10 kg.

og eg var stor i utganspungtet...huff er nok litt svær ja men såå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 29, og 100 cm rundt magen. Har lagt på meg 11 kilo....

Er lita og tynn i utgangspunktet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

dette måtte jeg å gjøre ser jeg :) jeg er i uke 32+5. målte rett over navlen å jeg er 102 cm. gått opp ca 8,5 kilo. å SF mål er 29 - tror jeg. skjønner den ikke helt jeg. 1mm eller mindre under den røde streken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er 32+5 i da og målte hele 118 cm rundt magen. har ikke lagt på meg noe særlig andre plasser enn magen. Håper jeg ikke legger på meg så alt for mye, har til nå lagt på meg 7-8 kg og er kjempefornøyd med det. Sist la jeg på meg 30 kg!!! så litt forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...