2 blå :-) Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har en del blødninger, nå mens jeg går på dem. Får jeg ikke utsatt den alikevell da? Noen ganger er det mye og andre ganger lite... men det har vert hver dag... så når jeg får mensen igjen etterpå (håpe) så går det vell vanlig syklus i fra da? Dette er veldig viktig at jeg får utsatt den.... Vær snill å svar di som har peiling her...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Skal du ikke begynne å ta de ett par dager før forventet mens og slutte når du vil ha mens? Det gjorde iallefall jeg og blødde ikke noen ting når jeg gikk på de pillene....
2 blå :-) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Jo skal begynne 3 dager før og i maks 10 dager... Vet at det var 3 dager før, for jeg er veldig punktlig.. skal ta hele kuren har 2 dager igjen. kjipe greier, vis det ikke har noen nytte....
Nusseline♀♀♂ Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Er det primolut du tar? Jeg begynte med de 3 dager før forventet mens og fortsatte med de til jeg ønsket mens (maks 10 dager tror jeg). Hadde ingen blødning før jeg sluttet på de. Men har hørt en kan få småblødninger.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 men avslutter du om 2 dager? da får du jo mens noen dager etter der.. også har du blødd hele tiden? kjedelig da.. hjalp jo lite å utsette den da.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 altså det høres ut som du tror den blir videre utsatt når du går av kuren..det blir den jo ikke..den skal bare være fraværende de dagene du tar pillene..
2 blå :-) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 Får håpe på flaks at jeg får den etterpå... Det var neste mnd jeg skulle utsette den, men di på legekontoret anbefalte at jeg gjorde det denne gangen... Kan jo være glad for det ellers hadde jeg vært like langt... Men er det noen som har fått blødninger så ønsker jeg å høre om det...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Jammen, den blir jo ikke utsatt neste mnd av den grunn? Eller den blir jo forskjøvet antall dager da kanskje. Min ble ikke det, den kom før tiden neste gang.. ( i forhold til når den ble forskjøvet til) Altså så ble ikke syklusen min 28 dager den gangen. Mye kortere en det. Håper det blir riktig for deg iallefall..
2 blå :-) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2007 Gjør den ikke?? Di på legekontoret sa det, at da ble den utsatt 10 dager... At syklusen på en måte begynte på ny... Hmmmm.... Ble helt forvirra nå jeg....
2 blå :-) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2007 Er vist på grunn av kobberspiralen som jeg har, fikk jeg nettopp vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå