Moonflower Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Er det noen av dere som har erfaring med det? Eller noen som tester det ut nå? Noen som vet om det koster noe eller er et gratis tilbud? Er litt nyskjerring på det her nemlig, men jeg vet jo ingenting om det og fastlegen min har veldig lite peiling virker det som..
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har prøvd det og er overbevist om at det er derfor Joakim kom 10 dager før tiden. Jeg lette på nettet etter akupunktører i nærheten og fant ei som var fagorganisert og sykepleier i tillegg. Var der første gang i begynnelsen av uke 38 og en gang til nesten 1 uke etterpå. Etter 2. gang ble jeg veldig sliten, reiste hjem, hadde sex med min mann og la meg tidlig. Ca kl 03.30 den natta begynte riene og vannet begynte å piple. Selve fødselen tok lang tid (19 timer) så følte ikke det hadde noe innvirkning der. Jeg betalte 250 kr per gang..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har litt lyst til å prøve, men har hørt flere historier om at vannet har gått når de gikk ut døra hos akupunktøren.. Føler meg ikke helt klar for å føde enda, så tror jeg drøyer det enda litt iallefall.. Er 37+0 i dag og de sier man kan starte da.. Her i Tønsberg er det en jordmor som gjør det for 300 kr. gangen..
Moonflower Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Oj! Det kan være såpass effektivt ja! Hmm.. da er det i hvert fall ikke noe å begynne med ennå for min del hehe - litt tidlig å få han ut allerede nå.. Hørte noen snakke om at de gjorde det på sykehuset her, og hadde hatt gode resultater, men jeg vet ikke noe særlig mer.. Men da vet jeg i hvert fall at ikke det haster så da kan jeg jo spørre jordmor neste gang jeg skal dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå