Gå til innhold

Eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når la dere barnet over på eget rom?

Gubben vil ha knerten over på eget rom nå, men jeg vil dele rom med han en stund til, han er jo bare 4 mnd.Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk eget rom når han var 3mnd. Da spiste han ikke om natten lenger, og vi sov bedre alle 3 faktisk..:)

Skrevet

Jeg har faktisk lagt min inn på eget rom. Han er bare 3 mnd. (får sikkert huden full her nå). Men det resulterer i bedre søvn for både mor og barn.. MEn syns ikke du skal flytte han på eget rom hvis du ikke er komfortabel med det. Vi har rom tvers over han, og så har vi på callen hele natten.

Skrevet

Enda ikke gjort det,og han er 9 mnd.,men vi gjør det snart...Leste en plass at en HS sa 4 mnd.var en fin tid å legge de på eget rom,men jeg klarte det ikke selv da...

Skrevet

Vi la hun på eget rom da hun var 11 uker. Fungerer aldeles utmerket. Jeg syntes det var helt forferdelig de første nettene, men hun sov mye bedre. Vi la henne på eget rom fordi hun våknet så tidlig, sover 2 timer lengre nå:)

Skrevet

HI her: Jeg ammer fortsatt om natten (en runde) og syns det blir tungvindt og skal tusle inn på et annet rom for å amme. I tillegg er jeg nok litt pysete for jeg syns det er litt skummelt, mister litt oversikten liksom...

Skrevet

eldsta jentå la vi på eget rom når hun var ca 4 mnd... nå er lillegutt 2 mnd så vi regner med at han kommer på eget rom når han blir ca 4mnd... då sover vi alle mye bedre...

Skrevet

Vi flytta han når han var nesten 5 mnd

Skrevet

Vi er helt i andre enden... Snuppa fikk eget rom når hun var 18 mnd, men det var først da vi flyttet til større hus og hadde muligheten.

Lillebror er enda helt "fersk", men skal ha han hos oss så lenge jeg nattammer i alle fall (men ikke 18 mnd...). Kanskje mellom 6-9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...