Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 det var skikkelig vondt, ihele magen.. ikke noen tak på noen måte,bare verkende. klarte ikke snu meg uten å sette i et smertehyl. er fortsatt vondt,men ikke så intenst. flere med magevondt mot slutten?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Ja hadde det slik for ca en mnd tilbake..mer som mageknip, var skikkelig vondt, men gjorde nok ingenting mer for seg en vondt nei..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 ok, godt å vite.. jeg glemte å skrive at det kom kynnere samtidig så kanskje det var ekstremt vonde kynnere.. aner ikke jeg.. men det var som du sier.. fryktelig mageknip liksom.
@nne p@ l@nne Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Har også hatt det sån for en stund siden, var inne til føden på sjekk og ingen ting var galt. Men fikk beskjed om at det ikke skulle være sånn så hvis det begynte igjen skulle jeg bare ta kontakt med føden :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Høres ut som det jeg hadde på søndagen...dro på føden og greier...men det var bare de berømte "tulleriene"... Men godt var det ikke uansett. Fikk beskjed om å sette meg ned og puste rolig hvis det skjedde igjen, gikk det bort etter en liten stund da, så var det ingenting, vedvarte det derimot, så kunne jeg ringe føden;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Jeg hadde rett og slett grusomt mageknip i går kveld\natt. Kasta opp litt og greier. Ikke no gøy, men heldigvis var sambo der med trøstende ord og gnukking av rygg. Heldigvis kjennes det bedre ut idag! Og gullgrisen sparker og koser seg som vanlig. Tror det rett og slett var mangel på søvn som gjorde utslaget hos meg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Du får ringe føden hvis du er så bekymret hele tiden istedet for å legge inn innlegg her. Synes du skriver dette hver dag jeg. Vi er ikke leger!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Å der var nok en anonym innlegger på plass med spydige kommentarer............hrmf!!!!! Er det ikke det BIM-siden er her for da......at vi kan drøfte ting med andre som er i samme situasjon??? Selvfølgelig kan en "bare" ringe føden....men er faktisk litt interessant og høre hva andre i samme situasjon har opplevd også!!!!! Hvis innleggende til HI er såååå plagsomme for deg så la være og lese da vel???? Og i det minste kan du la være og svare!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Man må da for guds skyld kunne bruke hodet LITT selv også, eller søke etter det på nettet??? Er det ikke værre enn litt vondt i magen(herregud det er en stor baby inni der og alle organene blir trykket opp i halsen din for at den skal få plass, selvsagt er magen litt vond inne i mellom...) så er det faktisk ikke noe vits i å skrive om det 100 GANGER!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Slike kyniske mennesker som deg har ingen ting inne her å gjøre!!!!!!!!!! Du gjør ikke annet enn å skape et surt miljø her inne!!!! La være og lese andre sine innlegg så slipper du og bli frustrert over hva andre skriver!!!!!!!!! Hvis en persoin vil skrive om det samme "problemet" 100 ganger her inne så la vedkommende gjøre det!!!! Det er høyst frivillig og lese det!!!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2007 Takk for svar.. ja jeg vet selv at det ikke er noen fødsel på gang og skal ikke ringe føden for mageknipene mine..Jeg tenkte bare høre om det var andre som hadde hatt magelnip i slutten av svangerskapene sine. Men jeg må få spørre den spydige anonym:har jeg spurt etter dette 100 ganger?? Jeg har da ikke hatt det på denne måten før så jeg kan ikke skjønne at jeg har spurt etter det samme 100 ganger.. huff du kan ikke ha et bra svangerskap ettersom du må kritisere folk hele tiden da. Håper allikevel at graviditeten din går smertefritt og at fødselen går knirkefritt. Til dere andre så vil jeg bare si at jeg tror det er mye av de psykiske påkjenningene igjennom min familie den siste tiden som kanskje satte seg i magen.. er mye bedre nå idag,men forsatt småknip:)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har også mye vondt i magen på nettene, samme type som deg. Er visst bare å regne med:\ Ikke lenge igjen nå!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 godt og høre det ikke bare er meg som har mye vondt om dagen. har hatt sånne smerter siden fredag. det blir verre om kvelden. det som hjelper litt for meg er å ta en varm dusj og rette strålen kors ryggen og la det varme vannet lindre smerten litt. og aller best er det jo hvis samboeren masserer litt samtidig:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 Vi får bare overse slike anonyme duster her inne!!!!!! Rimelig feigt å spør du meg å være anonym når det gjelder slike innlegg........bør kunne si meninga si med nicket sitt skal en slenge med kjeften!!!!!! Hrmf........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå