Gå til innhold

barnehage besøk ferdig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

i går var vi på besøk i barnehage der mi tulle på 17 mnd skal begynne til høsten..

og så ut som ho stor trivdes.. satt ho ned når vi kom inn og lekte alene til vi gikk.. merker omtrent ikke at jeg var der og registrete ikke at jeg gikk på omvisning...

 

håper det blir så bra til høsten oxo....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Barnehage er tingen for små krabater! Gutten min på 19 mnd elsker dagene der med lek, moro og samspill med de andre barna. De som er litt større duller med de små og de små hermer etter de store. Får såvidt tatt på han tøflene om morgenen før han hiver seg inn i leken. Bare å glede seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...