cathrine&emma Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 i går var vi på besøk i barnehage der mi tulle på 17 mnd skal begynne til høsten.. og så ut som ho stor trivdes.. satt ho ned når vi kom inn og lekte alene til vi gikk.. merker omtrent ikke at jeg var der og registrete ikke at jeg gikk på omvisning... håper det blir så bra til høsten oxo....)
SassyMom Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Så flott! Barnehage er tingen for små krabater! Gutten min på 19 mnd elsker dagene der med lek, moro og samspill med de andre barna. De som er litt større duller med de små og de små hermer etter de store. Får såvidt tatt på han tøflene om morgenen før han hiver seg inn i leken. Bare å glede seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå