bambi på isen Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Heisan Er det noen av dere som vet hvor lang tid det tar å kjøre fra Hanstholm til ebeltoft?? Eller egentlig så blir det motsatt vei (ebeltoft-hanstholm), vi har et vennepar som kanskje skal overnatte fra lørdag til søndag i huset vi har leid i danmark, men hun trodde ferja gikk fra hanstholm klokka 10.00 (morgen), så da tenkte jeg at de sikkert må opp i 6 tiden, så kjøre i 7 tiden. Kan hende jeg er helt på jordet altså. Men vet ikke om jeg har SÅÅÅÅ lyst å ha dem der da, våre 3 små våkner garantert, jeg våkner garantert, mens murmeldyret som jeg er gitf med, han sover seg nok gjennom alt. Dessuten skal hun ha med seg lille søsteren sin, så det blir faktisk 5 ekstra personer. Føler meg veldig vanskelig nå, har lyst å ha dem der, men våkna klokka 6 for å si hadet, huff jeg vet ikke helt jeg.............
bambi på isen Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Var det jeg og trodde, så hvis ferja går rundt 10, så må de kjøre fra oss i 7 tiden. De må jo møte 1 times tid før på kaien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå