Gå til innhold

Til alle som har testet positivt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom de første symtomene, og hva var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en dag eller to før jeg skulle ha mensen fikk jeg brun utflod, og så fikk jeg menssmerter og tenkte at nå kommer den. men så gjorde den ikke det og jeg fortsatte å ha mye menssmerter og -murringer og fra ikm ble jeg sinnsykt trøtt hele tiden. klarte knapt å holde meg våken fra kl 16 og utover. noen dager etter det igjen fikk jeg metallisk smak i munnen.

Skrevet

Tørr i munnen, følte meg oppblåst, tendenser til litt kvalme og tisser i ett sett. Par dager etter positiv test

Skrevet

Besøk fra 2 trimester,til meg var det faktisk uren hud tro det eller ei! har aldri vært plaget noe særlig med det før. Ved forrige graviditet la jeg merke til det (endte i MA i feb) så da jeg ble gravid igjen etter 1 mens var den urene huden friskt i minne.

Skrevet

en uke før jeg venta mens, fikk jeg skikkelig vont i puppene!! Var vanlig at jeg fikk litt vondt i puppene ca to dager før mens, så jeg bare tenkte at den kom før den mnd... Venta å venta, men nei!! :) den kom ikke før leeeeenge!!! hihi!!

Skrevet

Ved første graviditet hadde jeg veldig ømme pupper fra før IKM. Ved svangerskap nr to svangerskap hadde jeg egentlig ingen symptomer før etter noen uker, da kom kvalmen og trøttheten og litt ømme pupper. Nå er jeg en uke over IKM snart m nr tre og har flere klare positive tester- og som forrige gang egentlig ingen symtomer utover kviser... Men det kommer nok:)

Skrevet

irritabel under festeuken. Veldig irritabel. Sambo bemerket det og mente jeg MÅTTE være gravid.

Ellers ingen andre tegn enn uteblitt mens fra IKM.

I dag er jeg 6+0, ømme bryster, tissetrengt hele tiden, begynt å bli litt kvalm. Sensitiv for lukt. Mye luft i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...