Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Svar bare dere som vet Har betalt for mye på frikortet mitt, og skal ha tilbake fra trygdekontoret det beløpet. Egenandelene er ført opp i frikortet, med underskrift og stempel fra behandler. Trenger jeg da å fremvise kvitteringer? Eller er det nok at det er ført opp i frikortet?
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Det skal holde at det er ført opp i kortet
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Så godt! Da slipper jeg å rote fram alle kvitteringene. Takk for raskt svar
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Bare hyggelig Har aldri samlet på sånne kvitteringer jeg, ihvertfall ikke etter at dem er ført inn i kortet, men frikort og tilbakebetaling har jeg fått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå