Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar bare dere som vet :)

 

Har betalt for mye på frikortet mitt, og skal ha tilbake fra trygdekontoret det beløpet. Egenandelene er ført opp i frikortet, med underskrift og stempel fra behandler. Trenger jeg da å fremvise kvitteringer? Eller er det nok at det er ført opp i frikortet?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal holde at det er ført opp i kortet :)

Skrevet

Så godt! Da slipper jeg å rote fram alle kvitteringene. Takk for raskt svar :)

Skrevet

Bare hyggelig :) Har aldri samlet på sånne kvitteringer jeg, ihvertfall ikke etter at dem er ført inn i kortet, men frikort og tilbakebetaling har jeg fått :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...