Gå til innhold

Er det forsvarlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med mitt fjerde barn. I dag er jeg i uke 27. Jeg er satt opp til planlagt keisersnitt 19 september, hvilket er 11 dager før termin. Jeg har ett akutt og to planlagte keisersnitt bak med. Med første barn gikk jeg 9 dager over termin.

Så til spørsmålet; min mann vurderer å dra på jobbreise til Portugal 10-13 september. Jeg føler ikke at det er et problem egentlig, men det er jo lovlig tett opp til termin. Man kan selvsagt aldri vite om noe skal skje. Min mann er selv meget i tvil om dette og støtter seg til meg for å høre om jeg er komfortable med dette. Jeg synes det er forsåvidt ok da jeg er i bra form (enn så lenge ihvertfall). Er dette galskap? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmm, vanskelig..... Men siden det er 6 dager før det planlagte keisersnittet og at det er 17 dager før termin, så hadde nok jeg tatt sjansen på det. Synes man må leve mest mulig normalt, men du må også kjenne på om du blir urolig av det. Sørg fi alle fall for at noen kan være litt sammen med deg og avlaste deg litt de dagene han er borte. Ikke bra at du sliter deg ut før ks heller. OG, sørg for at noen kan passe barna om du må reise på sykehuset mens han er bortreist.

Du kjenner nok mest på hva som blir riktig for dere. Fint at mannen din forstår at du er tankefull. Det blir nesten lettere å si ja når de er forståelsesfulle....... :)

Skrevet

Ja, ikke sant:)

Jeg tror jo at dette skal gå helt fint. MItt eneste ankepunkt er at vi bor i Oslo uten noen familie rundt oss. Dersom noe skulle skje så antar jeg at det vil være temmelig akutt og da vil ingen rekke over til Oslo fra vestlandet for å passe de søte 3.

Vel, jeg tror neppe det blir aktuelt uansett, så lenge før termin så bør det jo gå bra....

Takk for svar:)

Skrevet

Jeg har født 21 dager før termin før så her hadde det vært uaktuellt. Men dette er jo noe du må kjenne på kroppen selv, om du synes det er greit eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...