Gå til innhold

Blir litt forvirra. Vil bare være venner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden jobbet jeg på et toukers oppdrag for en annen bedrift enn der jeg er til daglig. Jeg fikk god kontakt med en 2-3 stykker der, og det er særlig en jeg kunne tenkt meg å holdt kontakten med. Vi hadde veldig like interesser, og siden jeg er forholdsvis ny her jeg bor nå, så vil jeg gjerne utvide vennekretsen litt. Jeg vet at det ikke er noe problem for mannen min at jeg har kamerater, ikke bare venninner. Han har mange venninner selv, og vi stoler 100 % på hverandre på dette området.

Problemet mitt er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal ordlegge meg for å ikke bli feiltolket av han jeg jobbet med. Han var singel, og jeg vil ikke at det skal virke som jeg vil noe mer. Jeg har gjort litt feil her før, så jeg er litt usikker. Jeg sendte en melding og spurte om han ville ta en kaffe etter jobb en dag. Har ikke fått svar, men i går ringte ei venninne meg og spurte om hvorfor jeg ikke hadde svart på meldingene hennes. De hadde jeg ikke fått. Så jeg stoler ikke helt på mobilen min, og vet altså ikke om han har svart eller ikke. Så nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Vil ikke gå i den fella igjen, at han misforstår og tror jeg er interessert i han. Sist det skjedde, med en annen kamerat, ble det så mye tull og jeg fikk vanvittig dårlig samvittighet.

Synes dere jeg kan ringe, uten å virke som jeg "maser"? Eller bør jeg bare la det ligge, og tenke at han tar kontakt hvis han ønsker kontakt?

Hilsen en som er redd for å bli misforstått, men gjerne vil ha en ny venn:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet han at du er gift, da ?

Hadde kanskje ventet et par dager før jeg event. hadde sendt han en ny mld./event. ringt han (så vet du at han har mottatt spr. ditt...hehe)

Også forklare han hva du vil med han : )

Lykke til : ).

Skrevet

Treffer du han ikke igjen på jobb? du kan jo spørre da,og fortelle litt om deg selv og si at du er gift.

Skrevet

Hei. Han vet at jeg er gift, men jeg er likevel litt redd for at han skal misforstå noe... Kanskje jeg bare er litt dum. Men jeg føler at det å bli kjent med gutter/menn har blitt litt mer komplisert etter at jeg giftet meg. Jeg har det kjempebra sammen med mannen min altså, og ville ikke byttet det forholdet vi har mot noe, men jeg har alltid hatt guttevenner siden jeg var liten, og vil gjerne fortsette med det.

Jeg treffer han ikke på jobb igjen, fordi vi bare jobbet sammen på det korte oppdraget jeg var på i en annen bedrift.

Jaja, jeg tar sikkert kontakt med han om noen dager om jeg ikke har hørt noe. Og om han ikke vil ha kontakt med meg (kanskje han er redd for gifte kvinner, hehe), så skal jeg jo ikke tvinge han til det. Det er bare så koselig å treffe nye mennesker, særlig når man er ny på et sted og de fleste vennene bor et godt stykke unna....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...