Gå til innhold

Noen som skal prøve fødselsforberedende akupunktur?


Legekjærringa

Anbefalte innlegg

Fått anbefalt av Jm, men synes det er litt vel dyr. Men hvis det kan forkorte forløsningen og gjøre fødselen enklere...så... stikk meg som en nålpute!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på min første time på fredag, og skal gå en gang i uken. Prøver det som prøves kan:) Har allerede hjulpet (eller er det psyken) på en vond lyske.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akupunktør selv og kommer til å stikke i vei.. men først må jeg vita at han har snudd seg, skal prøve å stikke for det også, skal på UL torsdag, ligger mestsansynlig skrå leie med rompa ned... men kan jo snu seg mange ganger enda, men begynner ikke med modnings akupunktur før hodet er NED :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nå med en permanentnål i øret for å hindre vann i kroppen, og det har faktisk gått over. Det kan være tilfeldig, men jeg er glad til : )

Skal gå min en gang til i juli noen uker før termin for å styrke kroppen fram mot fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til jordmor som setter akupungtur hele svangerskapet jeg.. litt ok å ha prøvd akupungtur før man ligger på føden og det er et valg mot smerter liksom.. føler at det har hatt virkning også.. først mot stiv nakke som jeg har slitt med i flere år.. nå setter hun mest for å styrke rygg og bekken... skal tilbake dit 16 juli, da starter vi med modningsakupungtur.. vet ikke helt hvor mange ganger, men to-tre ganger i uka kanskje... Sies jo at kroppen er mer motakelig for nålene hvis man har gått til akupuntur før fødsel også... Prøver det som prøves kan jeg, kan jo ikke akkurat skade heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...