Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg vennen. Du er i mine tanker mange ganger om dagen nå. Jeg er så spent på dine vegne. Ønsker av hele mitt hjerte at spiren din sitter. Tenk å kunne gå høsten i møte med en voksende mage. Ville bare ønkse deg masse lykke til med testingen på torsdag.

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på Martine,tenker på deg vsg ;)

Klem

Skifer

Skrevet

Henger meg på denne, jeg!

Har du ikke ikm 28. vilsågjerne??

Masse masse lykke til, og stor klem!

=)

Skrevet

Henger meg også på å ønsker vilsågjerne vennen vår all lykke og positiv test :))))

klem fra

Skrevet

Hei på dere jentene :o)

Dere er gode å ha.

Det ser ikke ut til å gå min vei denne gangen heller.

Jeg har begynt å blø i dag.Skal likevel teste i morgen så det er gjort før jeg ringer sykehuset.Det har vært en trist dag på jobb i dag,og mang en tåre i smug.Skulle gjerne hatt vilsågjerne mannens gode armkrok og trøst,men det får nøye seg med telefonkontakt.Sånn er det når man blir adskilt pga jobb.Vit at jeg setter umåtelig stor pris på dere,og at jeg klorer meg fast her hos dere i motvilje mot den store svarte kjelleren.

Trist klem fra

Skrevet

Nei dette var trist å høre vilsågjerne. Nå ble jeg skikkelig lei meg. Håper selvfølgelig at blødningen gir seg og at spiren likevell har funnet bopel der inne. Men, skjønner at du er realistisk nå. Krysser fingrene for deg og sender deg en stor trøsteklem jeg.

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Huff, ble så lei meg på dine vegne jeg nå Vilsågjerne. Sender deg en stor trøsteklem ********** Du vet hva de sier; Det som ikke tar livet av deg gjør deg sterkere :) OG VI SKAL IKKE GI OPP :))

Vi prøver igjen, ikke sant? ;)

Skrevet

Varm trøsteklem til deg fra meg.

Skrevet

Kjære vilsågjerne ..sender mange trøsteklemmer,håper det beste for deg.

Klemmeklemme

Skifer

Skrevet

Kjære vilsågjerne. Å som jeg håper at et er en annen årsak enn tr til at du nå blør litt. Tenker på deg og unner deg såååå masse å være gravid nå!

Stor klem fra

Skrevet

It ain`t over until det fat lady sings er det noe som heter.

Selv om jeg har fått meg en på trynet nå,nekter jeg å bakke unna.

Det blir fryseforsøk i neste syklus på oss,dvs i slutten av juli /august.

Jeg er glad for å ha fått en ny plan,og ser frem til 2 uker ferie sammen mannen fra den 7 juli.Nå skal jeg ladde opp,kose meg,og tenke positive tanker.Det kommende forsøket skal gå for seg i avslappede former,jeg har en fysisk krevende jobb,og skal ikke utsette meg for dette en gang til.

Håper dere nyter sommeren jenter,måtte sollyset bringe frem mange gode nyheter på teste-fronten.

Klem fra

Skrevet

Neste gang går det bra,det har jeg bestemt!!

Masse lykke til:)

Klem

Skifer

Skrevet

Uff, dette var trist lesning vilsågjerne. Jeg blødde masse i mitt svangerskap, men ikke så tidlig. En kjempe stoooor trøsteklem til deg, vilsågjernevennen -neste gang må det gå deres vei:)

Klem fra

Skrevet

Så leit, vil så gjerne! I kjellaren er det jo berre muggent, så hald deg her hos oss, du! Lykke til neste gong!

Klem frå

Skrevet

Uff, Vilsågjerne!

Kjempetrist at det ikke gikk denne gangen. Hadde så håpet på en positiv melding fra deg nå. Men Vilsågjerne, jeg tror det nærmer seg for deg nå!

Jeg sitter selv med tanta i fanget, men nekter å gå i kjelleren denne gangen. Lat som om døra til kjelleren er låst (sommerstengt) og glem at det ikke gikk denne gangen. DET ER NESTE GANG DET SKAL SKJE!!!!!!!!!!

STOR klem til deg fra

Skrevet

Så kjempetrist å høre, vilsågjerne!! Jeg håpet virkelig det var din tur denne gangen.

Du har lov å være i kjelleren litt etter en slik nedtur, men IKKE LENGE, vi trenger deg her oppe!! Jeg håper du kommer deg gjennom de neste dagene, og at din kjære tar godt vare på deg!

Stor trøsteklem fra meg!

Skrevet

Har vært litt fraværende i det siste og ikke fått med meg dette. Så utrolig trist vilsågjerne. Dette hadde du ikke fortjent i det hele tatt. Trist når din kjære ikke er der for å holde rundt deg heller....uffa.

Du får en klem av meg også her. Også håper jeg du kommer gjennom dette med pågangsmotet i behold. Lykke til mot nest forsøk.

Skrevet

Kjære dere alle sammen :o).

Dere er fantastiske-alle som en av dere !

Takk for omtanken jeg har fått av dere alle !

Tenkte jeg skulle oppdatere litt fra vår kant...

I morgen skal vilsågjernemannen og jeg gjenforenes....

Godt tanta har stukket av på sommerferie :o).

Til helgen reiser vi på en ukes ferie sammen,og det skal bli deilig.

Trenger det nå.Ved neste syklus-start begynner jeg på medisin for fryseforsøk.Så august blir en spennende måned for oss...

Nok en gang...Har to egg på frys på st.olav,og prøver nå i mellomtiden å ta standpungt til om vi skal bruke ett eller to egg i ett og samme forsøk.Tror vi går for begge to.Det trenger jo slett ikke lykkes overhodet for oss,og det med ett eller to barn er for oss ingen problemstilling...Rett og slett bare en bonusordning :o).

Håper dere alle har gode dager med deres kjære.

Gjør koselige ting sammen,og nyter hverdagen.

Lag gode minner i sommer jenter :o).

Nyt sol og sommer,og ikke minst...

HVERANDRE :o)

Klem fra

Skrevet

Ønsker deg en fin sommer Vilsågjerne.

Vi går begge inn i fryseforsøk i løpet av neste måned, det blir spennende. Jeg starter på østrogenplaster (visstnok mer skånsomt enn progynova), rett etter mens i neste syklus.

Har også 2 egg på frys, og er ikke i tvil om jeg skal sette inn begg, hvis de overlever opptining men det er dessverre ingen garanti.'

Nyt late feriedager med mannen, det skal jeg også ;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...