mammat2goll Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Endelig over i siste trimester.. Nå håper jeg tiden går fort...vil ha babyen min nå....helst i går..
Solskinnsjenta Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Velkommen inn. Sender deg en tube tålmodighetskrem, slik at tiden her inne ikke føles så lang - hehe.
boble <3 Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Velkommen hit:0) 3.tri har gått fort fort for meg, vips så er det 30 dager igjen...Håper de siste 30 dagene går like fort;0) Lykke til videre!
mammam Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg og går over hit i dag! Ser ut som vi har termin samtidig - 20.september! Håper både tiden går fort og litt sakte, he he, har en del ting å ordne før babyen kommer! Flytting, innkjøp.. Og litt ferie!
~La luna~ Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Velkommen Får ikke håpe du føder enda da Synes det stort sett dreier seg om fødselstegn og fødseler her, (noe som gjør at man helst skulle ønske man hadde termin m en gang) så får oss m litt lenger tid igjen, får vi finne på no
mammat2goll Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Ja leser stadig om folk som føder...blir jo bare mer utolmodig da...hehe..Vi må nok bare smøre oss med tolmodighet selv om det er vanskelig! Dagene går så sent, jeg er sykmeldt og ingenting å finne på.
mammat2goll Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 ÅÅ endelig noen som er like langt på vei som meg, føler alle har termin rett rundt hjørnet. Men det nærmer seg september også da...Men hadde jeg bare kunne funne på noe som fikk tiden til å fly...Skal jo en liten tur på ferie, så jeg har nedtelling til det. Og når jeg kommer hjem er jeg i uke 34. Og DA er det ikke lenge igjen
mammam Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Ja, på en måte er det kjedelig å gå og vente, men samtidig føler jeg meg ikke helt beredt ennå, så jeg er glad det er litt tid igjen. Jobber ut denne uken, og flytter midt i juli, så jeg føler jeg har nok å gjøre en stund framover! Det eneste er at jeg blir jo tyngre og tyngre, og lurer veldig på hvordan det blir sånn ut i august, da blir nok tålmodigheten ganske mye mindre, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå