Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg må ta et grep om vekta mi og gjøre noe med det. Lurer bare litt på hvilken vei jeg skal gå..... Jeg har tidligere gått på Grete Roede og gikk ned endel kg på det.... problemet er bare at de kiloene har sneket seg raskt på igjen etter at jeg sluttet.... Jeg har også prøvd Reductil (med resept fra lege) men jeg taklet ikke bivirkningene og synes ikke jeg hadde noe god effekt av de heller..... Ble nesten mer en hvilepute for meg.... Har et par stykker på jobben som har gått ned mye (!) på lavkarbo. dietter. Lurer veldig på om jeg også skal prøve dette. Føler at det kan bli et litt "unaturlig" kosthold for meg, men er det så effektivt som det virker å være, så er jeg villig til å ofre det "trauste" kostholdet mitt.... Mitt spm. til dere damer blir derfor.... Hva skal jeg velge..??.. Noen med erfaringer eller bare sterke meninger rundt dette?? Alternativet er altså lavkcal som i Grete Roede (som jeg jo VET at funker) eller lavkarbo. ..?? Takknemlig for ALLE innspill )
Gjest otilie79;) Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Det beste ville jo vært om du kunne lagt om kostholdet ditt helt, vil gjerne anbefale boka South Beach Diet, den er bare helt super! http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=143900
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 For meg fungerer det best å kutte ned litt på karbohydrater og bevege meg så mye som mulig. Men dette varierer fra person til person. Men hva med å være litt påpasselig 6 dager i uka, så skeie ut noe på dag 7? Og bevege deg masse..
Gjest otilie79;) Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Her er den boka jeg har, den gir veldig god innføring i hva du kan spise osv; http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?stipr=emne-23_857-1_10&cid=163575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå